
[Whitepaper] The Power of Peak: Holiday shopping 2024
Aangezien Black Friday het hoogtepunt markeert van een verlengd piekseizoen in de detailhandel, presenteert VML het Black Friday-rapport The Power of Peak: Holiday shopping 2024 om je te helpen voorbereiden op de komende piek.
Met Black Friday als een integrale omzetkans voor veel retailers, is er geruststellend nieuws over een gestage voorspelde omzetgroei, zij het misschien niet zo groot als verwacht.
Met dit in gedachten doet VML enkele eigen voorspellingen met betrekking tot de belangrijkste trends die het piekseizoen zullen bepalen en de kansen die merken kunnen overwegen voor Black Friday, Cyber Monday en daarna.
Het rapport behandelt onder andere het belang van fysieke winkels, het gebruik van AI en social commerce, en onthult hoe de veeleisende consument van vandaag het piekseizoen voor retailers beïnvloedt. Inzicht in wat voor hen belangrijk is in verschillende categorieën en kanalen zal helpen bij het vormgeven van marketingstrategieën, zowel online als offline, nu en in de toekomst.
Hier kun je het rapport downloaden (pdf)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu
Gepubliceerd door: Saskia van Weert