The List
Marketing Report bouwt aan twee openbare databases waarin reclame- en PR-bureaus zich gratis kunnen registreren
Reclamebureaus kunnen zich hier registreren voor The List | Ad Agencies
PR bureaus kunnen zich hier registreren voor The List | PR Agencies
The List | Ad Agencies
0
A
B
C
D
Digital Inside
DropOuts Amsterdam
E
F
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Prosper & Bloom - the Brand Scaling Agency
R
S
T
U
V
W
Y
YOUR creative business company
Marketing Report lanceert een database voor reclame- en PR-bureaus. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.
Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.
Registratie bij The List van Marketing Report betekent exposure op meervoudige wijze:
- Allereerst op deze website zelf: registratie in een door iedereen openbaar te raadplegen database
- Wij publiceren alle registraties op onze website in de kanalen CREATIE of PR als nieuwsbericht
- Wij publiceren vervolgens in onze nieuwsbrief en op LinkedIn
Dit kost allemaal niets dus je zou wel gek zijn als je jouw bureau niet registreert.
Je mag zelf weten welke velden je invult. De inzending moet wel compleet genoeg zijn om te kunnen publiceren.
Reclamebureaus kunnen zien hier registreren voor The List | Ad Agencies
PR-bureaus kunnen zich hier registreren voor The List | PR Agencies
Heb je vragen? Stuur die dan naar [email protected]
Veel plezier met het invullen van het formulier!
Het Marketing Report Team
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis