Partners

MARKETING REPORT

Marketing Report is een crossmediale vakuitgave over marketingcommunicatie in Nederlands- en Engelstalige edities. Na de lancering in Cannes in juni 2018 is snel bereik opgebouwd, onder meer door de lancering van de Marketing100, de lijst van de meest invloedrijke marketeers en het maandelijkse radio-programma Marketing Report op New Business Radio

Marketing Report maakt onderdeel uit van het portfolio van Media Meetings, met daarin activiteiten als Media100, M100 Event, Cross Media Congres, Cross Media Awards, Nederlands MediaNetwerk TVDe Belofte en Content Marketing | The Awards.

PARTNERSCHAP | SPONSORSCHAP

Marketing Report werkt met een groot aantal partners en sponsors waarmee steeds voor een periode van 12 maanden een relatie wordt aangegaan. Met iedere partner wordt een tailor made overeenkomst aangegaan waarin content altijd centraal staat. Door het publiceren van artikelen, interviews, columns, reviews, marktcijfers en vacatures zorgt Marketing Report voor een platform dat de partners op de effectieve wijze onder de aandacht brengt van relevante doelgroepen: marketeers, bureaus en exploitanten.

Interesse in een partnerschap?
Neem dan contact op met Eric-Jan Vis | [email protected] | T 06-53 41 12 13

PRAKTISCHE INFO

Meer weten over wat Marketing Report voor partners doet? Hier lees je er alles over. Vergeten bij wie je moet zijn of wat ook alweer de mogelijkheden zijn? Check hier alle info.

Partners


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.