Free cookie consent management tool by
TermsFeed
Nieuws
Columns
Interviews
Agenda
Podcast
WWWIDCI
TV
Partners
The List
Vacatures
Contact
Local Advertising
Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
[SHOWREEL!] HYPR
Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal
Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen
[Interview] Joost van Rooij (The Sharing Group): Sterke merken bouw je door dicht bij de klant te blijven
[Interview] Karen van Tongeren (Erfrechtplanning): Met onze gratis lezingen maken we het belang van een testament duidelijk
[Marketing Report Radio] Bart de Vries (HYPR): Lokaal nieuws wordt steeds belangrijker
[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
Cäsar breidt netwerk uit met Turff
[Interview] Bart de Vries: HYPR is de one-stop-shop om in alle huis-aan-huistitels van het land te adverteren
Cäsar lanceert Profielshop.nl
HYPR neemt verkoopactiviteiten huis-aan-huiskranten over van DPG Media
Bart de Vries start als Managing Director bij HYPR
[Marketing Report Radio] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
Hyperlokale nieuwssite Drimble onafhankelijk verder
HYPR neemt ToLocal over
10 uitgevers van huis-aan-huiskranten starten advertentieplatform HYPR
[Cross Media Innovatie] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
[Marketing Report Radio] Aldo Breed over het succes van zelf kiezen voor folders van retailers
Consumenten willen geen ongerichte verspreiding reclamedrukwerk, gerichte reclame wel welkom
1
2
>>
Last
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Klik hier om je aan te melden!