Contact

 

MARKETING REPORT

Marketing Report is een crossmediale vakuitgave over marketingcommunicatie die publiceert in Nederlandstalige en Engelstalige edities. Marketing Report is een netwerkwerkorganisatie, werkt derhalve zonder kantoor maar met professionals in Nederland, Kenia, Spanje en Italië.

Na de lancering in Cannes in juni 2018 is snel bereik opgebouwd, onder meer door de lancering van de Marketing100 - inmiddels de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers en het maandelijkse radio-programma Marketing Report op New Business Radio. Na de fusie met Nederlands MediaNetwerk in 2022 explodeerde het bereik.

Marketing Report is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV. Marketing Report is de uitvoerende entiteit van deze activiteiten van Media Meetings BV: de Merken100M100 Event, het M100 onderzoek, De BelofteContent Marketing Awards, Dutch PR Awards, Marketing Report Radio vanuit Cannes.

 

PARTNERSCHAP | SPONSORSCHAP

Marketing Report werkt met meer dan 100 partners en sponsors waarmee steeds voor een periode van 12 maanden een relatie wordt aangegaan. Met iedere partner wordt een tailor made overeenkomst aangegaan waarin content altijd centraal staat. Door het publiceren van artikelen, interviews, columns, reviews, showreels, whitepapers, marktcijfers en vacatures zorgt Marketing Report voor een platform dat de partners op de effectieve wijze onder de aandacht brengt van relevante doelgroepen: marketeers, bureaus en media-exploitanten.

Interesse in een partnerschap? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis | [email protected] | T 0653-41 12 13

Kijk hier voor een overzicht van onze partners


LOGO'S

Alle logo's van Marketing Report zijn hier te downloaden. Alleen te gebruiken in uitingen die in directe relatie staan tot activiteiten van Marketing Report.

Het Marketing Report Team.

Andrea Ayemoba

Sales Director MarketingReport.one

Madrid | Spanje
[email protected]

Bob Koigi

Editor in Chief MarketingReport.one

Nairobi | Kenia
[email protected]

Coen van Duin

Designer

Amsterdam

Daan Dekkers

Redacteur | Junior Event Manager

Haarlem
[email protected]

David de Jong

Redacteur Media
Amstelveen
[email protected]

Eric-Jan Vis

Sales Director

Gorssel
[email protected]

Lieselot Berentzen

Redacteur

Barcelona | Spanje
[email protected]

Michelle Waweru

Junior Redacteur

Nairobi | Kenia
[email protected]

Pie Kamau

Redacteur

Nairobi | Kenia
[email protected]

Saskia van Weert

Chef Redactie

Drunen
[email protected]

Tek Yan Wong

Creative Editor

Leeuwarden
[email protected]

Bas Vlugt

Oprichter | Uitgever | Hoofdredacteur

Haarlem
[email protected]

Peter Wybenga

Partner | Creatief Marketeer | Event Producer
Haarlem
[email protected]

COLOFON

Marketing Report is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV

T 0629-06 87 83
[email protected]

Persberichten
[email protected]

Oprichter | Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt | [email protected]

Partner | Creatief Marketeer | Event Producer
Peter Wybenga | [email protected]

Sales Director
Eric-Jan Vis
| [email protected] | T 0653-41 12 13


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne AH: Maak deze kerst nog meer kerst

06-12-2025 | 06:00:00
De campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO, opent met een kerstfilm die dient als creatief middelpunt.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.