The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit

Om de ClimateHub en Hydro Unit van Samsung in heel Europa in de spotlights te zetten, ontwikkelde The Others een introductie-campagne om te laten zien wat voor rol de systemen in huishoudens kunnen spelen.

De Samsung ClimateHub-oplossing is ontworpen met een compacte hydro-unit met geïntegreerde tank met een grote capaciteit voor warm water voor huishoudelijk gebruik (200 of 260 liter). Het compacte en modulaire ontwerp zorgt voor eenvoudige integratie in keuken of bijkeuken.

The Others produceerde als basis één hoofdfilm, voor beide apparaten. De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.

Deze film stond aan de basis van de campagne en is doorvertaald in diverse shorts voor op de socials en stills voor aanvullende uitingen zoals (D)OOH, banners, leaflets en print ads.

De campagne wordt uitgerold in de verschillende landen waarin Samsung Climate Solutions actief is.

Credits:
Opdrachtgever Samsung Climate Solutions: Janneke Rozendaal, Merel Bartels, Esther Kennis | Agency The Others: Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Celeste Slijters, Rolf Meijer, Bram van Geerensteijn, Tijmen Bergsma | 3D Animatie Redrum, Ed van Hout, Valesca Florijn, Marvey Izijk

www.the-others.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat

23-03-2025 | 16:33:00
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.

[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer

03-03-2025 | 11:12:00
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort

The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?

12-11-2024 | 09:31:57
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”

The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit

04-11-2024 | 08:43:59
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.

[Marketing Report TV] Chris Visser (The Others) over het belang van een consistente merkidentiteit

27-09-2024 | 13:08:00
Chris Visser, Creative Director bij The Others, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het belang van een consistente merkidentiteit.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.