TBWA maakt Krijg ook de smaak te pakken-campagne voor Albert Heijn gebaseerd op even leuk als briljant consumer insight

De mensen van TBWA hebben weer eens een slimme en leuke campagne ontwikkelt voor Albert Heijn.

De commercial is mega sympathiek en gebaseerd op een tamelijk briljant consumer insight.

Dat wordt hoge ogen gooien bij de Gouden Loekies en wie weet wat nog meer.

Johan van der Zanden, Head of Marketing and Communications Albert Heijn: "We hebben weer een mooie nieuwe campagne. Met Krijg ook de smaak te pakken inspireert Albert Heijn klanten een stapje duurzamer te leven; onder andere om wat vaker plantaardig te eten. Zo wordt de eigenmerk-lijn AH Terra, winnaar van de Vegan Award 2023, verder uitgebreid naar 250 producten. In onze nieuwe commercial laten we zien dat, dat een stapje duurzamer heel aanstekelijk werkt. Na Tommie krijgen ook zijn klasgenoten en zelfs Bart ook de smaak te pakken."

Albert Heijn heeft het grootste plantaardige assortiment in Nederland van alle supermarkten. Door het assortiment met 25 procent nieuwe AH Terra producten uit te breiden, bestaat deze lijn nu uit 250 plantaardige producten. Daarnaast zijn nu alle 60 verspakketten van Albert Heijn vegetarisch te bereiden.

Albert Heijn ziet een toename in verkoop van plantaardige producten. Met de ambitie dat in 2025 de helft van de verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong is, wil Albert Heijn dit nog meer stimuleren. Via de campagne Krijg ook de smaak te pakken inspireert Albert Heijn klanten duurzamer te leven.

www.tbwa.nl

www.ah.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO

08-04-2025 | 08:06:00
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO. Hij was drie jaar lang Executive Creative Director bij Boomerang

TBWA\NEBOKO maakt campagne met digitale Sarah-pop

04-04-2025 | 13:00:00
De pop van dertig meter hoog figureert in een video die wordt gedeeld door paralympische sporters Kimberly Alkemade en Diede de Groot.

Longlisten SAN ABC Accenten 2024

27-03-2025 | 09:59:00
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.