SuperRebel Agency: Consistent maar zeker niet saai

SuperRebel Agency heeft altijd al een goede relatie met Het Financieele Dagblad. Omdat het medium voor veel van onze klanten heel goed werkt. Logisch, want het zijn bijna allemaal ondernemers of ondernemende marketeers. Mensen die niet altijd gaan voor ratio, maar ook graag hun hart volgen. Mensen die keuzes durven te maken en beseffen dat je met creativiteit en consistentie het verschil kan maken. Mensen die weten wat de waarde van een sterk merk is.

Adverteren in Het Financieele Dagblad

Sinds het begin van de coronatijd adverteren we zelf ook regelmatig in het FD. Het liefst adverteren we op zaterdag en op de achterpagina. Omdat we ook in mindere tijden een breinpositie willen houden en het goede voorbeeld willen geven. Nieuwe klanten komen immers niet vanzelf. En SuperRebel Agency is nu ook niet het bureau dat hard selling of cold calling gaat doen. We hebben liever dat we regelmatig door prospects worden uitgenodigd voor een kop koffie. Intussen hebben we 15 keer met een hele pagina in het FD gestaan. Daar zijn we bijzonder trots op. Als het gaat om ons eigen merk, dan zijn we zeer gedisciplineerd en consistent.

Onze website wordt continu bijgehouden, onze socials zijn up-to-date en we adverteren dus ook in het FD en vakbladen waaronder Marketing Report. Ook zelf willen we een sterk merk zijn en blijven. Wat dat betreft geloven we heel erg in de kracht van herhaling. Je gaat dus zeker nog veel van ons zien en horen. Het lijkt misschien saai, maar het werkt heel goed voor ons. 

www.superrebel.com

Lees ook:

SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier

19-11-2025 | 09:08:00
De merkoperatie is ontwikkeld door SuperRebel.Agency en moet de positie van het bedrijf als sour specialist in de internationale foodsector versterken.

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)

17-11-2025 | 15:35:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Social (junior/medior) – Amsterdam

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer

13-11-2025 | 09:51:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer

Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12

29-10-2025 | 10:39:00
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025

SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:00:00
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug

10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.