
Springbok en Joe Public breiden samenwerking uit in Zuid-Afrika
Springbok en Joe Public versterken hun samenwerking in Zuid-Afrika door een strategisch partnerschap aan te gaan. Springbok zal JoeLabs, de digitale studio van Joe Public, ondersteunen bij verdere uitbouw en innovatie.
De samenwerking combineert de expertise van beide bedrijven op het gebied van CRM, e-mailmarketing, advertentie-automatisering, Salesforce, data-analyse, softwareontwikkeling en SEO. Dit biedt klanten toegang tot een breder digitaal en creatief aanbod.
Gareth Leck, Group CEO van Joe Public: “De kruisbestuiving tussen Europa en Afrika creëert een powerhouse van innovatie en creativiteit. Met JoeLabs zijn we klaar om klanten nog meer de ‘edge’ te geven waarvoor ze bij ons komen. Deze joint venture is een nieuw hoofdstuk in het verder versterken van onze digitale capaciteiten. Helemaal in lijn met onze missie om onze mensen en onze klanten te laten groeien door de kracht van creativitei”
Sammy Colson, CEO van Springbok: “Door gebruik te maken van onze complementaire vaardigheden en middelen, zijn we ervan overtuigd dat we ons digitale aanbod kunnen verbeteren. Bovendien maakt een onderneming met uiteenlopende culturele, sociale en maatschappelijke horizonten onze ideeën nog beter en frisser. Zo kunnen we ook nieuwe kansen creëren op de Nederlandse en Belgische markt.”
Met dit partnerschap willen beide bedrijven een cultuur van samenwerking en groei stimuleren, onder leiding van Vasilios Varfis, Mia Roets van JoeLabs en Bas Vrijsen van Springbok.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech
Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Content Creator
Gepubliceerd door: Saskia van Weert