[RAW Countdown to Cannes] Susie Boogaerdt ’t Hooft, Accenture Song

RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

Wie ben je en wat doe je in de creatieve industrie?

Ik ben Susie Boogaerdt ’t Hooft en ik ben grafisch ontwerper bij Accenture Song.

Wanneer ik Cannes zeg, welk woord komt dan als eerste in je op en waarom?

Rosé haha, maar dat komt door de aftermovie. Nee, het eerste woord dat in me opkomt is Inspiratie. Als 27-jarige in de reclamewereld vertegenwoordigt het Cannes Lions Festival het hoogtepunt van creativiteit en innovatie. Het is waar de beste ideeën worden gevierd, en er zijn voelt als een constante stroom van motivatie en nieuwe perspectieven. Het is een kans om het meest baanbrekende werk te zien en de mensen erachter te ontmoeten, wat me altijd geïnspireerd achterlaat om mijn eigen grenzen te verleggen en buiten de gebaande paden te denken.

Wat zijn je verwachtingen voor Cannes?

Ik verwacht dat Cannes behoorlijk geweldig zal zijn, omdat het als de Olympische Spelen van reclamecreativiteit is. Ik hoop enkele verbluffende campagnes te zien, coole mensen in de industrie te ontmoeten en misschien zelfs nieuwe ideeën op te doen voor mijn eigen werk. Kortom, ik ben gewoon enthousiast om geïnspireerd te worden en volop te genieten van alle creatieve vibes!

Waar kijk je het meest naar uit?

Rondfietsen in Cannes, ik ben super enthousiast om de creatieve sfeer van het festival op te snuiven en veel nieuwe mensen te ontmoeten!

Zal je eindigen in de Gutter of ben je om 9 uur 's ochtends in het Palais?

Hahaha, de Gutter zeker! Maar ik zal absoluut helder en vroeg weer terug zijn in het Palais om 9 uur! Wil niets missen!!

Hoeveel nachtjes nog slapen?

Nog 11 nachtjes!

www.we-are-raw.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt

03-10-2025 | 09:38:00
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen

RA*W: De vervanging van jong talent door AI

13-08-2025 | 15:30:48
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.