Otrium lanceert campagne rond iconische O

Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd waarin de letter O uit het logo centraal staat. De campagne is te horen via radio en digitale audiokanalen en speelt in op het verrassingseffect dat klanten ervaren bij het vinden van merkkleding met hoge kortingen.

De campagne maakt gebruik van een repetitief en auditief herkenbaar script, waarbij variaties op “Oh!”, “Ooooh!” en “Otrium!” de emotie van het ontdekken centraal stellen. De inzet is om met deze opvallende en speelse benadering het merk bij een breed publiek onder de aandacht te brengen en herkenning op te bouwen.

Dynamische audiostrategie met flexibele spots

Vivianne de Bruin, Brand Marketing Lead bij Otrium: “Met deze campagne laten we niet alleen zien dat je bij Otrium jouw favoriete merken kunt shoppen tegen super voordelige outletprijzen, maar maken we dat gevoel ook voelbaar én hoorbaar. Het concept draait om de kracht van de ‘O’ — een speelse vertaling van de opwinding die onze klanten ervaren. We hebben bewust gekozen voor een catchy script dat in je hoofd blijft hangen, zodat Otrium top of mind blijft bij de luisteraar.”

Een opvallend onderdeel van de campagne is de inzet van tag-ons: korte aanvullende spots die per moment kunnen worden aangepast om actuele aanbiedingen te communiceren. Daarmee blijft de campagne relevant, flexibel en afgestemd op het actuele aanbod van het platform.

Creatieve samenwerking in productie

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media. Gezamenlijk hebben zij een audiostrategie uitgewerkt waarin merkherkenning, flexibiliteit en klantbeleving centraal staan.

www.draftdigital.nl

www.born05.com

www.abovomedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions

27-05-2025 | 17:07:00
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.

Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital

20-05-2025 | 10:16:41
Happy Italy in samenwerking met WebAds en Draft Digital heeft als eerste Nederlandse merk een advertentiecampagne gelanceerd op BeReal.

Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne

01-05-2025 | 08:28:00
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk

Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund

22-04-2025 | 11:33:37
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.

Kees de Boekhouder kiest voor Draft Digital

20-02-2025 | 11:44:54
Online marektingbureau Draft Digital en Kees de Boekhouder, de boekhouder voor zzp’ers, starten een samenwerking gericht op het optimaliseren van betaalde online marketingkanalen.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.