Orangefit en Natwerk lanceren More better days
Orangefit lanceert samen met creatief bureau Natwerk de campagne More better days, waarmee het merk haar pay-off en merkstrategie presenteert.
Na social-campagnes, Google Ads en radiospots zet het merk nu de volgende stap: een overkoepelende merkstrategie en de pay-off More better days. De pay-off borduurt voort op het oude credo create a fitter world, maar legt meer nadruk op realisme en haalbare vooruitgang.
Max Blaauboer, mede-oprichter van Orangefit: “Met onze plantaardige producten en persoonlijke support inspireren we een breed publiek om gezonder te leven. Met More better days willen we laten zien dat het leven niet perfect hoeft te zijn, maar dat je goede dagen vaker kunt beleven door haalbare keuzes te maken.”
Mini-documentaires: echte mensen, echte verhalen
De campagne bevat mini-documentaires waarin gebruikers hun verhaal delen. In de eerste aflevering, Mélanie’s better days, laat Mélanie zien hoe kleine veranderingen een groot positief effect hebben op haar leven. Ook toekomstige afleveringen focussen op gewone mensen en hun dagelijkse uitdagingen.
Jurgen Retra, Head of Strategy bij Natwerk: “Met deze campagne vertellen we echte verhalen en omarmen we imperfecties. Zo laten we zien dat iedereen, met kleine aanpassingen en hulp van Orangefit, betere dagen kan creëren.”
De mini-documentaires en afgeleide shorts worden verspreid via de organische kanalen van Orangefit, zoals social media en de website, en ondersteund met advertising.
Credits:
Merk: Orangefit | Agency: Natwerk | Regie & Edit: Bas Wouters | DOP: Rory van den Berg | Geluid: René Wolf
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers