IFFR-website eerste resultaat van samenwerking met Level Level

De vernieuwde website van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) markeert het eerste resultaat van de samenwerking met digital agency Level Level. Na het winnen van een pitch in april 2023 is Level Level verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en de doorontwikkeling van het platform.

De livegang van de website staat in het teken van IFFR’s campagne Waag de sprong, waarin de tijger symbool staat voor vernieuwing en nieuwsgierigheid. Naast de website levert Level Level ook een innovatief dashboard en high-performance monitoring tijdens de kaartverkoop om een soepele digitale festivalervaring te garanderen.

Flexibele digitale partner

IFFR koos voor Level Level vanwege de flexibiliteit om in te spelen op de veranderende behoeften van het festival en de diverse doelgroepen. Als Rotterdams digital agency deelt Level Level bovendien een sterke verbinding met de stad en de cultuur. Deze vernieuwde digitale platformen zijn het begin van een langdurige samenwerking.

De vernieuwde IFFR-website en het innovatieve dashboard zijn de eerste wapenfeiten van deze samenwerking. Tijdens het festival, dat van 30 januari tot en met 9 februari 2025 in Rotterdam plaatsvindt, ontvangen bezoekers realtime actuele informatie op alle schermen in de bioscoopzalen. Ook monitort en optimaliseert Level Level de online performance proactief tijdens piekmomenten, zoals de ticketverkoop. Hiermee voorziet IFFR haar publiek van een onbezorgde en inspirerende festivalervaring, die inspeelt op het avontuur en de verkenning waar de tijger voor staat.

Marije Stijkel, Chief of Operations bij IFFR: “We zochten een gelijkwaardige partner die nuchter en servicegericht is. Toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid zijn ontzettend belangrijk voor ons, zodat iedereen, inclusief mensen met een beperking, gebruik kan maken van onze website. Al deze waardes vinden we in Level Level, die als best matchende partij de toegankelijkheidswetgeving goed beheerst. Het resultaat mag er zijn: een solide website die onze visie ondersteunt en waar we als organisatie op kunnen doorbouwen.”

Credits:
Klant: Internationaal Film Festival Rotterdam (IFFR) | Verantwoordelijk bij klant: Marije Stijkel (Chief of Operations), Marieke Sasse (Chief of Audiences & Communities) | Bureaus: Level Level, 75B (festivalcampagne), Ticketworks (ticketing)

www.iffr.com/nl

www.level-level.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur

03-09-2025 | 11:21:38
Ze ontvangt de onderscheiding tijdens het EY Gouden Kalveren Gala op 3 oktober in Stadsschouwburg Utrecht.

Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025

02-09-2025 | 15:55:07
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.

Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland

11-08-2025 | 11:49:18
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.

Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals

08-08-2025 | 10:35:00
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals

Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten

06-08-2025 | 10:26:00
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.