
[Marketing Report TV] Hatice van Leeuwen over Mediahuis Nederland
Hatice van Leeuwen, Teamlead MHX bij Mediahuis Nederland, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met haar in gesprek.
Hatice van Leeuwen: "MHX is de creatieve studio van Mediahuis. MHX is opgezet om specifiek alle creatieve branded content briefings op te pakken die we binnen ons netwerk van Mediahuis uitserveren. Van de Telegraaf tot de lifestyletitels en Dumpert, dat zijn allemaal titels die onder Mediahuis vallen en daar verzorgt MHX dus de branded content voor."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen