GoeieVraag viert 15 jaar van vragen stellen en antwoorden vinden

Al 15 jaar lang helpt GoeieVraag Nederlanders bij het vinden van antwoorden op de meest uiteenlopende vragen die niet altijd te vinden zijn in zoekmachines of bij Wikipedia. Sinds haar oprichting heeft GoeieVraag zich gevestigd als een bron voor persoonlijke en directe antwoorden op vragen die variëren van praktisch advies tot complexe vraagstukken.

Waar komt de uitdrukking Spuit 11 vandaan? Hoe vaak kan je klaarkomen voordat het ongezond wordt? Wat gebeurt er met je als je te veel paracetamol slikt? Praten Spanjaarden sneller dan Nederlanders? Vragen die stuk voor stuk interessant zijn, maar aan wie stel je ze?

Op GoeieVraag.nl kun je met deze vragen terecht. 

Hoe GoeieVraag ons land al 15 jaar uit de brand helpt

In een tijdperk waarin online zoekopdrachten de norm zijn geworden, heeft GoeieVraag een ruimte gecreëerd waar mensen hun vragen kunnen stellen en kunnen rekenen op betrouwbare antwoorden van een loyale, gemotiveerde groep gebruikers. Gestelde vragen worden binnen 15 minuten beantwoord. Een vast team van moderatoren zorgt voor een spamvrije, veilige online omgeving.

Wie in Google zoekt, raakt al snel verzeild op GoeieVraag

Het platform heeft zich bewezen als een aanvulling op traditionele zoekmachines en encyclopedieën door een menselijke, persoonlijke aanpak te bieden die vaak ontbreekt in geautomatiseerde zoekresultaten.

GoeieVraag gaat verder dan alleen het verstrekken van informatie; het heeft een community gevormd van individuen die bereid zijn hun kennis en ervaringen te delen om anderen te helpen. Of het nu gaat om praktisch advies over huishoudelijke problemen, technische kwesties, of diepgaande discussies over complexe onderwerpen, GoeieVraag brengt mensen samen in een sfeer van wederzijdse hulp en begrip. Ervaringsdeskundigen en specialisten schieten te hulp met de best denkbare antwoorden.

Toekomst van GoeieVraag

Na 15 jaar blijft GoeieVraag trouw aan haar missie om Nederlanders te helpen bij het vinden van antwoorden op alle vragen. Maandelijks worden er 350 vragen gesteld en 1200 reacties geplaatst. Gemiddeld 50.000 bezoekers zoeken per dag naar antwoorden en vragen. En staan die er niet op? Dan wordt een nieuwe vraag gesteld.

GoeieVraag gaat met zijn tijd mee. In 2022 kreeg GoeieVraag een andere look: frisser, moderner en passend bij deze tijd. Binnenkort kan er op GoeieVraag gediscussieerd worden over actualiteiten en hebben gebruikers de mogelijkheid om hulp van een AI-assistent in te schakelen als ze er samen met andere gebruikers niet uitkomen.

www.startpagina.nl

www.kompaspublishing.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia

03-07-2025 | 12:46:00
De verruiming van mogelijkheden om te adverteren bij de NPO via de Ster leidt tot 17 tot 27 miljoen aan online reclameomzetderving bij private nieuwsmediabedrijven

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

Zijn community's de nieuwe socials?

01-07-2025 | 11:47:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Stacey Rookhuizen en Herbert Visser

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.
  

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.