
Voetbal International bereikt 20.000 VI PRO-abonnees
Voetbal International heeft de grens van 20.000 VI PRO-abonnees bereikt. Dit betreft betalende leden die een exclusief digitaal abonnement hebben afgesloten.
Voetbal International lanceerde begin 2017 VI PRO als digitaal alternatief voor het weekblad. VI PRO vertelt het verhaal achter het voetbalnieuws, met een combinatie van exclusieve interviews, achtergrondverhalen, analyses en financiële inzichten. Zowel in tekst als in podcasts en video’s. Abonnees op het weekblad Voetbal International hebben zomer toegang tot VI PRO en maken hier in grote getale gebruik van.
Pieter Zwart, hoofdredacteur van Voetbal International: “De feedback en loyaliteit van onze abonnees is essentieel. Het is inspirerend om te zien dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Het hele jaar door, maar zeker in transferperiodes, is veel behoefte aan dagelijkse achtergronden bij het laatste voetbalnieuws. De vraag naar onze VI PRO-items, zoals tactische analyses, exclusieve interviews en reportages van Nederlandse clubs, is groot en het is mooi dat we met Voetbal International de hele dag door de abonnees in die behoefte kunnen voorzien.’
Pieter Zwart vormt samen met Freek Jansen en Peter Wekking de hoofdredactie van Voetbal International vormt, is verheugd over de ontwikkeling op digitaal vlak.
Pieter Zwart: "Met de steun van de groeiende groep digitale abonnees zetten we ons in voor kwalitatieve voetbaljournalistiek. Dat doen we met de hele redactie elke dag opnieuw en dat slaat aan. Maar we willen natuurlijk door, en meer en beter. Op alle vlakken. Zo zullen we de komende tijd bijvoorbeeld gaan experimenteren met nieuwe abonnementsvormen, zoals specifieke abonnenmenten voor fans van een bepaalde club."
Voetbal International bestaat sinds 1965 en is sinds enkele jaren in handen van PXR (en voorganger Digital Enterprises).
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner’s World
Paul Carpentier toegetreden als Director Brand Partnerships bij PXR Media
Dit zijn de genomineerden voor de Mercurs 2024
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken
Autoblog.nl wordt onderdeel van PXR
Gepubliceerd door: David de Jong