Vjèze Fur kookt bij Chez Springbok tijdens Adnight

Ter gelegenheid van Adnight komt Vjèze Fur (Freddy Tratlehner, bekend van de Jeugd van Tegenwoordig) koken bij het digitale en creatieve bureau Springbok.

Daarmee wordt het een exclusief diner voor Adnight kaarthouders waar verbinding, in lijn met het Adnight-thema, centraal staat. Het vindt plaats bij Dawn – onderdeel van Springbok – dat voor die avond toepasselijk wordt omgedoopt tot bistro Chez Springbok.

Adnight is de open avond in de creatieve industrie van Amsterdam en staat met deze zesde editie in het teken van verbinding. Springbok geeft op 13 oktober 2023 vrij letterlijk een kijkje in de keuken, alwaar Vjèze Fur vegetarisch zal koken voor de Adnight-gasten.

Wat Vjèze Fur op tafel zal toveren is nog even geheim, maar hij is al druk aan het wildplukken.

Verdeeld over drie shifts van 45 minuten zal telkens een intiem gezelschap kunnen komen eten van Vjèze Furs Frans-geïnspireerde gerechten. Ondertussen zullen mensen van Springbok vertellen over het bureau en hun expertise.

Springbok hoopt zo niet alleen de smaakpapillen te prikkelen, maar ook het verhaal van Springbok over de tong te laten gaan. Adnight-deelnemers die willen aansluiten bij het diner à Chez Springbok moeten rekening houden met een beperkt aantal plekken.

chez.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Peter van Wijnaerde: Mijn cv is niks meer waard

29-09-2025 | 09:08:22
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie

Time To Make Sense 2025, een verslag

26-09-2025 | 12:56:00
Het is dit jaar alweer voor de derde keer dat ik ben uitgenodigd door Springbok voor Time To Make Sense.

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy

25-09-2025 | 09:03:00
Co-founder Antoine Houtsma gaat zich voortaan richten op zijn rol als group Chief Creative Officer.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala

29-09-2025 | 12:37:42
De opbrengst bedroeg 130 duizend euro, een verdubbeling ten opzichte van het eerste gala.

EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen

29-09-2025 | 09:14:01
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First

29-09-2025 | 08:52:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.