Vjèze Fur kookt bij Chez Springbok tijdens Adnight
Ter gelegenheid van Adnight komt Vjèze Fur (Freddy Tratlehner, bekend van de Jeugd van Tegenwoordig) koken bij het digitale en creatieve bureau Springbok.
Daarmee wordt het een exclusief diner voor Adnight kaarthouders waar verbinding, in lijn met het Adnight-thema, centraal staat. Het vindt plaats bij Dawn – onderdeel van Springbok – dat voor die avond toepasselijk wordt omgedoopt tot bistro Chez Springbok.
Adnight is de open avond in de creatieve industrie van Amsterdam en staat met deze zesde editie in het teken van verbinding. Springbok geeft op 13 oktober 2023 vrij letterlijk een kijkje in de keuken, alwaar Vjèze Fur vegetarisch zal koken voor de Adnight-gasten.
Wat Vjèze Fur op tafel zal toveren is nog even geheim, maar hij is al druk aan het wildplukken.
Verdeeld over drie shifts van 45 minuten zal telkens een intiem gezelschap kunnen komen eten van Vjèze Furs Frans-geïnspireerde gerechten. Ondertussen zullen mensen van Springbok vertellen over het bureau en hun expertise.
Springbok hoopt zo niet alleen de smaakpapillen te prikkelen, maar ook het verhaal van Springbok over de tong te laten gaan. Adnight-deelnemers die willen aansluiten bij het diner à Chez Springbok moeten rekening houden met een beperkt aantal plekken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Merken500: deze 500 merken komen in de lijst
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis
Merken500, new Currency for Brands
Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong