Uitgever MAX Magazine stapt over naar saleskantoor de Kenners
MAX Media Producties, uitgever van het wekelijkse tijdschrift MAX Magazine, heeft besloten om al haar advertentiebelangen voor 2025 onder te brengen bij het sales kantoor de Kenners, opgericht door Paul de Kock van Leeuwen.
Daarmee komt een einde aan de samenwerking met Roularta die nog actief blijft voor de resterende uitgaven van MAX Magazine in 2024.
MAX Magazine heeft met de Kenners een exclusieve overeenkomst getekend voor alle sales-activiteiten van MAX Media Producties, waaronder ook de website en social media vallen alsmede het ledenblad van Omroep MAX.
MAX Magazine is een nevenactiviteit van Omroep MAX en is sinds 2013 actief. MAX Magazine is met een oplage van ruim 233.000 exemplaren het grootste omroepblad van Nederland. Max Magazine is ondanks de neergang van ooit zeer populaire omroeptijdschriften met van oorsprong een gidsfunctie, het enige blad dat in staat is geweest zijn oplage te vergroten als nieuwkomer. Het blad richt zich net als Omroep MAX op een iets oudere doelgroep.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zes winnaars in Margriets 60 boven 60
DPG Media wijzigt (directie)structuur in Nederland en België
Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen
GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert