Trends investeert in platform Trends Beleggen Live

Ondersteuning voor beleggers van alle niveaus

Trends lanceert Trends Beleggen Live. Het platform biedt actuele data over aandelen, cryptomunten, valuta, grondstoffen en binnenkort ook ETF’s. Trends Beleggen Live onderscheidt zich door exclusieve expertartikelen, een beleggerswoordenboek, adviezen en persoonlijke tips van finfluencers. Daarnaast biedt het platform verschillende tools op basis van AI.

Persoonlijke touch

Trends Beleggen Live maakt het mogelijk om meerdere beleggingsportefeuilles aan te maken en te beheren. Daarnaast kan de gebruiker ook persoonlijke alerts aanmaken. Wanneer een cijfer boven of onder een zelfingestelde drempel gaat, wordt de belegger daarop geattendeerd.

De analyse achter de cijfers

Dankzij de samenwerking met ABM Financial Media blijven beleggers op de hoogte van het reilen en zeilen in de financiële wereld. Ook de redactie van Trends Beleggen schakelt een versnelling hoger: de journalisten gaan dagelijks aan de slag met het belangrijkste nieuws en voorzien geïnteresseerde beleggers van een analyses en adviezen.  

Voor beginnende beleggers biedt het informatieplatform ondersteunende content aan, waaronder how to-artikels, een beleggerswoordenboek en advies van crypto-experts en finfluencers.

Danny Reweghs, Directeur Trends Beleggen: “Trends Beleggen Live is een forse uitbreiding van ons online aanbod voor de belegger. Met meer en sneller beursnieuws, een waaier aan boeiende rubrieken en handige voorbeeldportefeuilles wil de Trends Beleggen-redactie aan beleggers alle tools geven om de juiste financiële keuzes te maken.”

Stijn Fockedey, Hoofdredacteur Trends & Kanaal Z: “Het beleggersplatform biedt een geavanceerde digitale oplossing in een wereld waar de kosten stijgen en spaarcenten maar weinig opbrengen. Zo wil Trends zijn community, inclusief beursconnaisseurs én beginnende beleggers, meer grip op hun portefeuille bieden."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Roularta Media Group: dalende omzetten en verliescijfers in H1, 2025

22-08-2025 | 13:35:00
Roularta Media Groep heeft in het eerste half jaar van 2025 146,2 miljoen euro omzet gedraaid oftewel 8,3 procent minder dan over dezelfde periode in 2024. Het mediabedrijf zag daarbij ook een operationeel en netto verlies, terwijl in 2024 nog winst werd gemaakt

Belgische uitgevers voeren campagne om Belgisch te adverteren

01-08-2025 | 16:56:00
De Belgische uitgevers DPG Media, Mediahuis, Roularta, IPM en Rossel hebben in hun uitgaven campagne gevoerd om adverteerders te bewegen Belgisch te adverteren

Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken

22-07-2025 | 13:53:56
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie

Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende

17-07-2025 | 20:03:00
Het bod van de familie De Nolf om meer dan 95 procent van de aandelen van Roularta Media Group in handen te krijgen is niet geslaagd. De familie heeft via Koinon NV inmiddels 93,13 procent in handen gekregen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.