TommyTomato kiest voor Food Cabinet

TommyTomato kiest voor Good Food PR, het PR label van creative agency Food Cabinet, als vaste PR partner. Het bedrijf is actief op het gebied van groentelunches op basisscholen. Het bedrijf is op missie om van alle kinderen in Nederland groente-eters voor het leven te maken.

Deze samenwerking heeft niet alleen als doel om de zichtbaarheid van TommyTomato vergroten, maar draagt ook bij aan de bewustwording en educatie over gezonde voeding op scholen door heel Nederland.

Meer dan 22.000 kinderen eten wekelijks een groentelunch van TommyTomato (op ruim 250 scholen) en afgelopen jaar groeide het bedrijf met 600 procent. De missie van TommyTomato sluit naadloos aan op die van Food Cabinet. Samen zetten zij zich in voor het bevorderen van gezonde voeding met een focus op duurzaamheid en maatschappelijke impact.

Missie en waarde

Bas Turk, medeoprichter van TommyTomato: “We kennen Food Cabinet al langere tijd en dit jaar was het moment voor ons om meer naar buiten te treden via pr. Dat doen we met Food Cabinet omdat zij het beste aansluiten bij onze waarde en missie. Find people who believe what you believe.”

Laura Emous, PR-specialist bij Food Cabinet: “Het bijzondere van TommyTomato is dat het bedrijf een maatschappelijke missie heeft, en tegelijkertijd vanuit een echte ondernemersspirit wordt gerund. TommyTomato zit in een dynamische periode van groei, met veel nieuwe initiatieven en samenwerkingen. We vinden het ontzettend waardevol dat we bij kunnen dragen aan hun missie.”

Foto: Claudia Rison

www.foodcabinet.nl

www.tommytomato.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Voel je vrij, geef je bloot

21-07-2025 | 16:23:44
Voel je vrij, geef je bloot is de jaarlijkse multimediale campagne van NFN Open & Bloot

Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp

21-07-2025 | 15:40:00
UPR heeft OneUp gepositioneerd als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland

Dutch PR Awards 2025 - Ayvens: Stad van morgen

21-07-2025 | 12:42:00
Counter ondersteunt Ayvens bij merkbekendheid na fusie ALD en LeasePlan

Dutch PR Awards 2025 - Become a Lord or Lady with DFDS

19-07-2025 | 15:39:00
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS

Dutch PR Awards 2025 - Pensioen Lotto Trekkingmachine

19-07-2025 | 15:39:00
Nederlandse Loterij: Lotto Trekkingmachine met pensioen na 50 jaar trouwe dienst

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.