TommyTomato kiest voor Food Cabinet

TommyTomato kiest voor Good Food PR, het PR label van creative agency Food Cabinet, als vaste PR partner. Het bedrijf is actief op het gebied van groentelunches op basisscholen. Het bedrijf is op missie om van alle kinderen in Nederland groente-eters voor het leven te maken.

Deze samenwerking heeft niet alleen als doel om de zichtbaarheid van TommyTomato vergroten, maar draagt ook bij aan de bewustwording en educatie over gezonde voeding op scholen door heel Nederland.

Meer dan 22.000 kinderen eten wekelijks een groentelunch van TommyTomato (op ruim 250 scholen) en afgelopen jaar groeide het bedrijf met 600 procent. De missie van TommyTomato sluit naadloos aan op die van Food Cabinet. Samen zetten zij zich in voor het bevorderen van gezonde voeding met een focus op duurzaamheid en maatschappelijke impact.

Missie en waarde

Bas Turk, medeoprichter van TommyTomato: “We kennen Food Cabinet al langere tijd en dit jaar was het moment voor ons om meer naar buiten te treden via pr. Dat doen we met Food Cabinet omdat zij het beste aansluiten bij onze waarde en missie. Find people who believe what you believe.”

Laura Emous, PR-specialist bij Food Cabinet: “Het bijzondere van TommyTomato is dat het bedrijf een maatschappelijke missie heeft, en tegelijkertijd vanuit een echte ondernemersspirit wordt gerund. TommyTomato zit in een dynamische periode van groei, met veel nieuwe initiatieven en samenwerkingen. We vinden het ontzettend waardevol dat we bij kunnen dragen aan hun missie.”

Foto: Claudia Rison

www.foodcabinet.nl

www.tommytomato.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

PR100 2026 | De Genomineerden

09-10-2025 | 23:08:00
PR100 2025 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum

Danone, Sanquin en FICO kiezen voor samenwerking met Bijl PR

09-10-2025 | 12:12:00
Het Rotterdamse PR- en communicatiebureau Bijl PR heeft vier klanten toegevoegd aan zijn portfolio. Danone Nederland, Sanquin, CVD en FICO

Tellent kiest Crisp PR voor groei in Benelux

07-10-2025 | 14:49:13
Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie aangesteld als PR-partner voor de Benelux.

ANP Foto en Belgaimage starten gezamenlijke beeldbank

07-10-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse ANP en het Belgische Belga News Agency brengen hun beeldarchieven samen in een gezamenlijke onderneming.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.