The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner

The Social Hub heeft Ovide Agency aangesteld als strategische en creatieve PR-partner. Het bureau richt zich op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project waarbij Ovide de PR verzorgde voor shout it from our roof tijdens Amsterdam Pride.

Op dit moment werkt Ovide aan het initiatief Amsterdam CleansDay, dat inwoners oproept hun stoep schoon te houden. Daarnaast staan er campagnes gepland rondom Amsterdam Dance Event en Dutch Design Week. Ook worden nieuwe initiatieven voorbereid die de corporate communicatie en PR-strategie van The Social Hub versterken.

Campagnes gericht op merkversterking

Marieke Verhaar, mede-oprichter van Ovide Agency: "Samenwerken met The Social Hub betekent veel voor ons, een organisatie met een B Corp-certificering die duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. Een merk met een mooie ambitie en sterke visie op community en innovatie, wat perfect aansluit bij waar we bij Ovide in geloven."

Daniel Hernández Lyon, director of global communications bij The Social Hub: "We zijn trots om samen te werken met Ovide Agency, een partner met een sterke reputatie die bekendstaat om creatieve ideeën en uitstekende earned-mediaresultaten in Nederland. Onze samenwerking maakt deel uit van onze groeiende investeringen in marketing- en communicatiestrategieën om ons merk te versterken bij consumenten en branchegenoten in de acht Europese landen waar we onze hotels bezitten en exploiteren."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR

11-12-2025 | 08:00:00
Wakuli heeft PR-bureau Numen geselecteerd als partner voor communicatiestrategie en public relations

Onderzoek: veel Nederlanders zoeken rust tijdens feestdagen

10-12-2025 | 15:30:00
Uit onderzoek van Beep for Help onder 1.035 Nederlanders blijkt dat 26 procent de feestdagen dit jaar het liefst zou overslaan

[The List] MediaMaze

09-12-2025 | 13:14:00
Het team van MediaMaze helpt onjuiste, onvolledige of negatieve berichtgeving op Google te verwijderen of te vervangen door positieve/neutrale content

Domino’s kiest TEAM LEWIS als creatief PR-bureau

08-12-2025 | 11:08:00
TEAM LEWIS gaat het pizzamerk ondersteunen met merkactivaties en een doorlopende PR-campagne die de merkpositie van Domino’s verder moet versterken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.