[The List] N2D

BESCHRIJVING BUREAU

N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen. We verzorgen het hele proces: van het sourcen en managen van creators tot gifting- en seedingcampagnes, complete influencerstrategieën, brand- en creator-events en het bouwen van duurzame creator-communities. Met een combinatie van strakke processen en creatieve uitvoering leveren we nul chaos, volledige controle en meetbare resultaten. N2D werkt internationaal.

CONTACTGEGEVENS

Gietijzerstraat 6
Utrecht 3534AV
+316 11 14 44 82
[email protected]

WEBSITE

www.n2d.nl

SOCIAL MEDIA

Instagram

AANTAL WERKNEMERS

5

KLANTEN

YoungLA
Vitakruid
ESN
AYBL
Amorelli
Bax Music
Smartwatchbanden
Naturtreu
Bolero
Waterdrop
LABFRESH
Greenpan

SPECIALISMEN

Influencermarketing

NAAM CONTACTPERSOON

Bjarne Ras
[email protected]

 

 

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux

03-11-2025 | 17:48:45
De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk

03-11-2025 | 12:14:00
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.