[The List] N2D

BESCHRIJVING BUREAU

N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen. We verzorgen het hele proces: van het sourcen en managen van creators tot gifting- en seedingcampagnes, complete influencerstrategieën, brand- en creator-events en het bouwen van duurzame creator-communities. Met een combinatie van strakke processen en creatieve uitvoering leveren we nul chaos, volledige controle en meetbare resultaten. N2D werkt internationaal.

CONTACTGEGEVENS

Gietijzerstraat 6
Utrecht 3534AV
+316 11 14 44 82
[email protected]

WEBSITE

www.n2d.nl

SOCIAL MEDIA

Instagram

AANTAL WERKNEMERS

5

KLANTEN

YoungLA
Vitakruid
ESN
AYBL
Amorelli
Bax Music
Smartwatchbanden
Naturtreu
Bolero
Waterdrop
LABFRESH
Greenpan

SPECIALISMEN

Influencermarketing

NAAM CONTACTPERSOON

Bjarne Ras
[email protected]

 

 

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Figo Pet kiest Modern Citizens voor socialstrategie

24-11-2025 | 11:33:19
Het bureau ontwikkelt een always-on strategie met korte videoformats die merkbekendheid en consideration voor dierenverzekeringen moeten vergroten.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

PINK ontwikkelt identiteit SORTED

24-11-2025 | 09:40:25
SORTED is een samenwerking van meerdere organisaties die werken aan een circulaire en toekomstbestendige textielketen.

The Others ontwikkelt visuele identiteit fonQ

24-11-2025 | 09:19:02
De stijl brengt naar voren dat het merk zich richt op uitgesproken en toegankelijke woonproducten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.