Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

Kruidvat is gestart met een beautycampagne onder de titel Voor alle Beauties van Nederland. Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden tegen een toegankelijke prijs.

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson Benelux: "Met deze campagne laten we zien dat Kruidvat beauty écht voor iedereen bereikbaar maakt. We richten ons zowel op trendvolgers die graag experimenteren als op beautyroutiniers die hun vaste routine hebben. In onze contentstrategie maken we dat onderscheid heel bewust. Zo wordt Voor alle Beauties van Nederland meer dan een slogan: het is een belofte."

Brede toegankelijkheid en diversiteit

Het beautyassortiment van Kruidvat bevat merken als e.l.f., NYX en MCoBeauty, naast gevestigde namen als L’Oréal, Essence en Catrice. Daarmee wil de keten inspelen op de behoefte van zowel consumenten die experimenteren met trends als klanten die vasthouden aan een vaste beautyroutine.

Suite Rouge levert herkenbaar concept

Voor de derde keer is Suite Rouge verantwoordelijk voor het creatieve concept en de productie van een Kruidvat-campagne. Sander Volleman, creatief directeur bij Suite Rouge: "We laten zien dat beauty voor iedereen is. Alles wat we maken moet herkenbaar zijn, laagdrempelig, en met een glimlach."

Integrale mediastrategie

De campagne is vanaf vandaag zichtbaar via meerdere kanalen. Kruidvat combineert tv en folder om een breed publiek te bereiken met social en influencermarketing voor inspiratie en interactie. Het doel is om consumenten zowel online als in de winkel te raken tijdens hun oriëntatie en aankoopproces.

Credits:

Adverteerder: Kruidvat | Reclamebureau: Suite Rouge | Productiehuis: Annomann | Regisseur: Jeroen Annokee | Offline edit: Marc Bechtold  | Online/grading: Crabsalad | Geluid: Earforce | Muziek: Massive Music | Media: EssenceMediacom | PR: ACE PR


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.

Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne

09-09-2025 | 10:22:51
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.