Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention

Social media bureau Somention gaat aan de slag met de strategie, always on, community management en social producties voor Sportlife en Hero Cassis.

Sportlife

Voor Sportlife gaat het bureau aan de slag om content te ontwikkelen die in lijn is met de unexpected freshness van het merk.

Veronique Visser: "Somention heeft laten zien dat ze het unexpected karakter van het merk Sportlife en onze uitdagingen begrijpt én in staat is dit door te vertalen naar content. Over de verschillende categorieën en pilaren heen heeft Somention een sterke creatieve paraplu neer weten te zetten. Ik kijk uit naar onze samenwerking en de verfrissende content die eruit gaat rollen!"

Hero Cassis

Voor Hero Cassis is de opdracht duidelijk: merkvoorkeur creëren bij de Gen Z doelgroep, waarbij de main focus komt te liggen op TikTok.

Sander Nuhoff: "Hero Cassis staat voor authenticiteit en plezier. In het pitchtraject heeft Somention laten zien dit niet alleen te begrijpen, maar ook dat ze nét dat stapje verder durven gaan, waardoor we dit jaar het volste vertrouwen hebben in knallende content! Ook het strategisch kader van Somention was sterk, goed uitgedacht en zorgde direct voor enthousiasme bij de betrokkenen uit ons team."

www.somention.com

www.sportlife.com

www.hero.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden

12-10-2025 | 09:24:00
De DigitalAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse digital agency-wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2024 in PHIL in Haarlem

Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency

07-10-2025 | 08:51:37
Bol komt over van Selmore, waar hij werkte aan campagnes voor Look-O-Look, Škoda, ASN Bank en Klene

Dan Verhoeven: Frontrunner zijn is de standaard verleggen

29-09-2025 | 12:26:00
Met het vertrek van Vivian Kowalski is Dan Verhoeven voortaan dé Executive Creative Director van Social Media bureau Somention

[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers

26-09-2025 | 08:26:00
Somention is looking for International Webcare & Community Managers (German/English/French) - Part-time · Rotterdam

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.