Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival

Boomerang, Publicis Groupe Nederland, Le Pub en ADCN kondigen headliner Soufiane Touzani aan voor creativity festival ADsterdam. De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend.

De organisatie heeft Soufiane Touzani geboekt als de headliner. Anouk Facee Schaeffer, Head of Brand and Culture bij Boomerang: "Soufiane Touzani is de perfecte toevoeging aan ADsterdam en de reclame-industrie. Zijn vermogen om sterke merken op te bouwen, in combinatie met waar hij vandaan komt, maakt hem een geweldige match. Hij brengt creativiteit, passie en authenticiteit naar alles wat hij doet, en dat is precies wat ons festival en de reclamewereld nodig hebben."

Ook dit jaar is het Amsterdamse Soundsright officieel partner van het festival en hosten zij de muziekstage onder de naam Soundsright INV/TES. Dit jaar heeft Soundsright een groter muzikaal programma opgezet met live acts en diverse talks. Eerder kondigden zij al de elektronische DJ-act Polynation en Kay Slice aan. Vrijdag trad ADsterdam naar buiten met de muziekheadliner voor het festival: Sor.

Het volledige blokkenschema is inmiddels bekend en is via de website van ADsterdam Festival te vinden. De organisatie verwacht dat bezoekers een goede route kunnen maken tussen kunst, muziek, (new) media, inclusiviteit, sport, netwerken en de dag kan eindigen met een festivalwaardig feest, georganiseerd door de makers van Milkshake Festival: Going Bananas.

www.adsterdamfestival.com

www.publicisgroupe.nl

www.boomerangagency.com

www.le.pub/amsterdam

www.adcn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie

27-10-2025 | 14:03:00
Snacksproducent Mondelez investeert meer dan 40 miljoen dollar in een AI-tool die de kosten voor reclameproductie met 30 tot 50 procent moet verlagen.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe

06-10-2025 | 10:40:03
In deze rol gaat Velury leidinggeven aan de contentstudio’s, internationale productiehubs en AI-platforms van het bedrijf

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.