
Snapchat start samenwerking met Influentials voor UGC
Na een pilot rond User Generated Content (UGC)-advertenties, hebben Snapchat en Influentials een samenwerkingsovereenkomst gesloten.
Natascha Chamuleau, general manager Benelux Snap Inc.: "Merken konden al samenwerken met onze Snap Stars (geverifieerde gebruikers) die betrokken communities hebben opgebouwd op ons platform. Door het partnership met Influentials bieden we merken nu ook volledige end-to-end creatieve ondersteuning bij UGC-campagnes op Snapchat. Van de briefing tot de uiteindelijke oplevering. We zien dat UGC, juist omdat het op een authentieke manier volledig op de doelgroep van de adverteerder toegespitst is, de impact van campagnes aanzienlijk vergroot. Bijvoorbeeld op het gebied van conversies."
Diederik Chevalier, partner Influentials: "De samenwerking zorgt ervoor dat steeds meer merken de kracht van UGC ontdekken. We zien Snapchat als een strategische partner waarmee we ook internationaal verder kunnen groeien."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal
Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen