SMEG kiest Buro Hause als PR-partner in Nederland

Communicatiebureau ontwikkelt merkstrategie voor Nederlandse markt

SMEG Nederland werkt sinds kort samen met PR- en communicatiebureau Buro Hause. Het bureau is geselecteerd na een pitchtraject en wordt verantwoordelijk voor de PR- en socialmediastrategie, influencer marketing en merkactivaties van het Italiaanse keukenmerk. De samenwerking richt zich op de verdere positionering van SMEG in de Nederlandse markt.

Buro Hause gaat aan de slag met campagnes voor zowel klein- als groothuishoudelijke apparatuur en vertaalt het designgerichte merkverhaal naar strategieën die design, technologie en lifestyle combineren.

Andrej Banušić, Marketing Manager van SMEG Nederland: "SMEG heeft in Buro Hause een partner gevonden die onze merkidentiteit en traditie goed aanvoelt en onze visie begrijpt. Hun ervaring in media en influencer marketing helpt ons om onze doelgroep gericht en effectief te bereiken. We zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking bijdraagt aan de verdere groei en zichtbaarheid van SMEG in de Nederlandse markt."

Laurèl Bodenhorst Meyer, Managing Director van Buro Hause: "We kijken ernaar uit om de positie van het merk via relevante, visuele en inhoudelijk sterke campagnes en activaties verder te positioneren binnen het hart van de Nederlandse consument en cultuur."

Beide partijen richten zich op een langdurige samenwerking waarin merkverhaal, esthetiek en doelgroepgerichtheid samenkomen in strategie en uitvoering.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Heineken Experience opent The Kiosk aan Stadhouderskade

17-11-2025 | 08:59:00
Het podium biedt ruimte aan makers via workshops en limited-edition releases en wil sociale momenten meer betekenis geven.

PR-Dashboard en Marcommit organiseren AI-bootcamp

13-11-2025 | 09:28:00
PR-Dashboard organiseert samen met PR-bureau Marcommit een PR-Bootcamp over zichtbaarheid in AI, met Generative Engine Optimization (GEO) als rode draad.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR

31-10-2025 | 11:53:00
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.