Selmore ontwikkelt Pak lekker uit-campagne voor Look-O-Look

Reclamebureau Selmore heeft voor snoepmerk Look-O-Look een merkcampagne ontwikkeld onder de slogan Pak lekker uit. De campagne is bedoeld als uitnodiging om het leven minder serieus te nemen en vaker buiten de lijntjes te kleuren.

Centraal staat een vernieuwde merkidentiteit, waarin de letter O uit Look-O-Look een prominente rol speelt. Volgens het merk fungeert deze als toegangspoort naar een wereld vol lol, snoep en uitbundigheid.

Visuele identiteit als basis voor uitrol

Look-O-Look wil met de campagne zowel zijn uitstraling als positie in de markt versterken. De visuele identiteit is hierop aangepast en zal in verschillende uitingen terugkomen.

Luuk Olde Hengel, Group Brand Manager Candy Look-O-Look: "Naast een nieuwe merkcampagne hebben we Look-O-Look ook een nieuwe visual identity gegeven, wat we straks overal gaan terugzien. Hierin hebben we de O van Look-O-Look een prominente rol gegeven. Het is een toegangspoort naar een wereld vol lol, snoep en uitbundigheid. Mooi dat nu alles samenkomt."

Multichannel inzet en doorvertaling

De campagne wordt uitgerold via televisie, sociale media en digitale buitenreclame. Later dit jaar volgt een PR-activatie.

Jakko Achterberg, Creative Partner: "Eigenlijk willen we allemaal wel wat gekker, kleurrijker en grootser in het leven staan. Als we mensen aansturen om eens lekker uit te pakken, moeten we dat zelf natuurlijk ook niet nalaten in onze nieuwe campagne."

Credits:

Klant Look-O-Look | Reclamebureau Selmore | Sr. Creatief team Barry Bol & Joris Bellemakers | Strateeg Anja Froeling & Sophie Diepstraten | Account manager Lilian Rijksen | Design Martijn Beurs | Bureau producer Sarah van der Steege | Verantwoordelijk klant Anne Veldschoten / Luuk Olde Hengel | Productiemaatschappij Hobbyfilm | Regisseur Magnus Renfors | Producer John Gerard | Grading Joppo in De Groot | Editor Martin Heijgelaar | VFX Love Fagerstedt | Geluidsstudio Public Audio | Voice over John Jones

www.selmore.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur

13-11-2025 | 09:38:32
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.

Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films

10-09-2025 | 14:01:00
Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes.

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.