Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten

Tijdens het Cannes Lions Festival spreekt Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Quinten van Hoogdalem over zijn ervaringen tijdens het festival, de waarde van de Summer Course en waarom plezier en leren hier hand in hand gaan.

Leren én plezier maken in Cannes

Als bestuurslid bij RA*W en creatief bij SuperRebel Agency is Quinten van Hoogdalem volop in actie in Cannes, maar met een gezonde dosis ontspanning.

Quinten van Hoogdalem: “Plezier moet er zeker zijn. Het helpt enorm als je hier met mensen bent die veel ervaring hebben, creatieve directeuren, mensen die hier al jaren komen. Dan zie je hoe zij plezier combineren met inspiratie opdoen.”

Waardevolle gesprekken en nieuwe connecties

Cannes is voor Quinten dé plek om met inspirerende mensen te praten, van creatieve leiders tot jong talent. "Daarnaast gewoon lekker out and about, overal mensen ontmoeten. Voor de deelnemers van de Summer Course is dat ook superwaardevol: zij leren hier zoveel nieuwe mensen kennen.”

Summer Course: een diverse groep met frisse inzichten

Quinten geniet zichtbaar van de energie en diversiteit binnen de groep jonge talenten. Quinten van Hoogdalem: “Het is een heel leuke en slimme groep. Heel divers ook: niet alleen creatieven, maar ook strategen, mediaplanners, van alles. Het is mooi om nieuwe perspectieven op te pikken, zowel van de seniors als van het jonge talent dat mee is.”

Real Talks en een blik op de toekomst

Naast de informele momenten zijn de inhoudelijke sessies voor Quinten een hoogtepunt. Quinten van Hoogdalem: “Ik vond onze Real Talks net heel interessant. De eigenaar van Future Shopping vertelde heel boeiend en had verrassend veel raakvlakken met Sanne Tolsma van Joe Public, terwijl ze iets heel anders doen. Wat me deze week opvalt, is dat iedereen wel inziet dat er iets moet veranderen in de industrie, en dat veel gesprekken daarover gaan. Het is interessant om dat nu mee te maken én straks te zien hoe het verder vorm krijgt.”

Bekijk de video hier

www.canneslions.com

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie

01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld

Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT

27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.