PINK en REMONDIS starten strategisch partnership

PINK en REMONDIS Nederland zijn een strategisch partnership gestart. De samenwerking is gericht op de lange termijn en combineert creativiteit met circulariteit.

PINK gaat bijdragen met digitale strategie, design en communicatie om de merkverhalen en zichtbaarheid van REMONDIS te versterken. Het recycling- en watermanagementbedrijf levert de inhoudelijke basis met zijn expertise in afvalinzameling, grondstoffenrecycling, waterzuivering en rioolservice.

Duurzaam partnership als uitgangspunt

De samenwerking draait niet om losse projecten, maar om het structureel bouwen aan een toekomstbestendig merk. Rik Slager, business director PINK: "We geloven sterk in de kracht van langdurige partnerships. Door voor langere tijd samen te werken, leren we elkaar beter kennen en kunnen we meer impact maken."

Vertaling van duurzame missie

Ook bij REMONDIS is er vertrouwen in het partnership. Wouter van Aggelen, directeur corporate affairs REMONDIS: "We zien in PINK een partner die ons begrijpt en onze duurzame missie Working for the Future creatief weet te vertalen."

www.pinkagency.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes

25-11-2025 | 16:02:00
De introductie volgt op de eerdere release van Adserver 2.0 voor selfservice-advertising.

Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!

25-11-2025 | 13:11:00
Als een organisatie écht miljoenen en maanden nodig had voor een productie die nu in een paar dagen lukt, dan waren ze niet meegegaan met de huidige tijd

PINK ontwikkelt identiteit SORTED

24-11-2025 | 09:40:25
SORTED is een samenwerking van meerdere organisaties die werken aan een circulaire en toekomstbestendige textielketen.

Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?

20-10-2025 | 14:52:00
Amazon Web Services ligt eruit. En met AWS: de halve wereld.

PEXI: Enorme groeiversnelling bij Adserver

10-10-2025 | 15:31:00
Het Nederlandse adtechbedrijf PEXI heeft de vernieuwde Adserver 2.0 gelanceerd. We spreken hierover met Willem Waardenburg, oprichter en directeur van PEXI en marketingbureau PINK
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.