Ocean Outdoor breidt netwerk uit met drie winkelcentra Wereldhave
Ocean Outdoor heeft groot formaat digitale schermen geïnstalleerd in winkelcentra in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp. Deze aanvulling op de schermen in de winkelcentra in Middenwaard, Nieuwegein en Arnhem brengt het totale aantal Wereldhave-winkelcentra in het Ocean-portfolio op zes.
Stan Thijssen, Chief Development & Operations Ocean Outdoor Nederland: “Met 9x5 meter grote scherm in Hoofddorp, het grootste indoor scherm binnen ons netwerk, willen wij de kracht van innovatie en creativiteit een podium geven. Dankzij technologieën zoals DeepScreen en Augmented Reality, creëren wij ook engagement en betrokkenheid bij het winkelend publiek. Met Ocean Labs en Ocean Studio kunnen we adverteerders en merken helpen om deze creativiteit en relevantie toe te voegen.”
Wereldhave richt zich op winkelcentra in Nederland die dominant zijn in hun verzorgingsgebied. De twaalf winkelcentra ontvangen jaarlijks 58,3 miljoen bezoekers.
Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst
Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH
Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger
Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH
Wednesday’s Mall of Misery trekt ruim 10.000 bezoekers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau