Nationale-Nederlanden lanceert campagne: Maak je plannen waar, dit jaar

Recent onderzoek laat zien dat 43 procent van de Nederlanders goede voornemens heeft voor 2024, met name op het gebied van fysiek, mentaal en financieel welzijn. Support speelt een belangrijke rol bij het bereiken van hun voornemens: meer dan de helft van de Nederlanders met goede voornemens geeft aan ondersteuning van derden belangrijk te vinden. 

Maak je plannen waar, dit jaar

Om Nederlanders te motiveren in actie te komen lanceert Nationale-Nederlanden, in samenwerking Dentsu Creative, Mindshare, Accenture Song, Motivaction, Born05 en Fitzgerald, de campagne: Maak je plannen waar, dit jaar. Hiermee spoort Nationale-Nederlanden iedereen aan het heft in eigen handen te nemen en in 2024 je doelen te bereiken, met de nodige support van Nationale Nederlanden ter ondersteuning. 

Voor deze campagne is de TVC uit 2022 in een nieuw jasje gestoken. De TVC draait om daadkracht: de hoofdrolspeler – een jong meisje – wacht niet af tot haar wiebeltand er vanzelf uitvalt, maar neemt het heft in eigen handen. Een metafoor om Nederlanders aan te sporen in actie te komen en dit jaar hun doelen te bereiken. Naast tv bestaat de campagne uit digital out-of-home, digital audio, display, social ads en pr.

www.dentsucreative.com

www.mindshareworld.com

www.accenture.com

www.motivaction.nl

www.born05.com

www.fitzgerald.amsterdam

www.nn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.

Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025

30-09-2025 | 09:34:00
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.

Dentsu Creative Amsterdam bestaat twintig jaar

19-09-2025 | 09:14:27
Het bureau startte in 2005 onder de naam ACHTUNG! en maakte sindsdien campagnes voor onder meer KPN, Volkswagen, Defensie, Rabobank, Porsche en Zalando.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.