[Vacatures] Mediahuis zoekt een Medewerker Klantenservice E-commerce

Mediahuis is per direct op zoek naar:

Medewerker Klantenservice E-commerce (parttime of fulltime)

Mediahuis E-commerce is een snelgroeiend onderdeel van Mediahuis Nederland. Dat is het resultaat van een ambitieus team en een succesvolle strategie: webshops rondom de grote eigen nieuwsmerken met een uitgekiend aanbod. Succes smaakt naar meer en daarom heeft Mediahuis E-commerce in 2021 verder opgeschaald naar de journalistieke titels in het noorden (Mediahuis Noord) en het zuiden (Mediahuis Limburg). En om in die groeispurt onze klanten en leveranciers maximaal te kunnen bedienen, versterken wij ons klantenserviceteam graag met een aantal nieuwe collega’s.

Wat ga je doen?

Onze shops trekken dagelijks duizenden bezoekers. Met ons team, dat bestaat uit verschillende expertises, gaan we elke dag vol voor een zo goed mogelijke klantervaring. Als klantenservicemedewerker is het jouw taak om ons winkelpubliek te voorzien van uitstekende service. Onder ons dak zal je geen saaie dag beleven dankzij een takenpakket met onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Beantwoorden van e-mails en telefonisch te woord staan van klanten.
  • Zelfstandig op zoek gaan naar oplossingen en indien nodig overleggen met collega's.
  • Behandelen van retourzendingen.
  • Rapporteren van feedback van klanten en proactief actie ondernemen.

 

Je hebt veel contact met de e-commerce collega’s en maakt de juiste verbindingen om zaken slimmer, leuker en efficiënter te maken en projecten tot een succesvol einde te brengen. Onze klantenservice is trouwens bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. Dat zijn gelijk ook onze werktijden. Beschikbaar op woensdag en donderdag is een pré.

Hoe kom je binnen?

Wij gaan graag in gesprek met kandidaten die bij voorkeur al enige ervaring hebben op het gebied van service. Dat mag klantenservice-ervaring zijn, maar ervaringen in de horeca, achter een loket of in de verkoop zijn wat ons betreft ook heel waardevol. Minstens even belangrijk is jouw servicegerichte houding. Daarnaast ben je natuurlijk communicatief sterk, sociaal vaardig, beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift en krijg je energie van samenwerken aan doelen en deadlines. En je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.

Dit hebben wij voor jou in huis

  • Een bruto uurloon van € 13,94 conform schaal E van de CAO voor het Uitgeverijbedrijf, en goede reiskosten- en/of thuiswerkvergoeding, afhankelijk van hoe jij je beweegt binnen onze hybride werkcultuur.
  • Een gezellig en gedegen inwerktraject waarin we je alle kneepjes van het vak leren, betaald uiteraard.
  • Een uitzendcontract met wekelijkse uitbetaling en de flexibiliteit om het werk te combineren met bijvoorbeeld een studie.
  • Toegang tot Mediahuis Academy, onze interne universiteit, met een ruim aanbod aan opleidingen om je talenten optimaal te ontwikkelen of te ontdekken.
  • Vanzelfsprekend krijg je van ons alle instrumenten om je werk goed te kunnen doen, zoals een laptop, telefoon, etc.
  • Een goed bereikbare werkplek op steenworp afstand van Amsterdam Sloterdijk en met voldoende parkeerruimte (en oplaadmogelijkheden) voor je auto, motor of fiets.
  • Alle ruimte om door te groeien

 

Kom binnen!   

Zou ons huis jouw volgende bestemming kunnen zijn? Laat dan van je horen! We zien je sollicitatie heel graag in onze (digitale) brievenbus binnenkomen. Heb je vragen? Stel ze dan! Bel (06-41367473) of app met Jette de Vries, onze Recruitment Coördinator. Of stuur een e-mail of solliciteer hier, net wat jou uitkomt.   

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.