Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne

Xooon bestaat 12,5 jaar en markeert deze mijlpaal met een campagne via tv en radio. Media Reverse, al jarenlang mediapartner van moederbedrijf Habufa, ondersteunt het woonmerk bij de zichtbaarheid van deze jubileumviering.

Xooon ontwikkelde een mooie campagne voor hun jubileum waarbij Media Reverse de mediastrategie in samenwerking heeft uitgevoerd, die startte met een tv-commercial bij Ster.
Eind april volgt een radiocampagne via Talpa en Ster. De gehele maand wordt mediadruk ingezet om het jubileum onder de aandacht te brengen en meer consumenten kennis te laten maken met het merk.

Vervolg op eerdere samenwerking met Habufa

Media Reverse werkt al jaren samen met de merken binnen Habufa, waaronder Xooon en Henders & Hazel. Vorig jaar werd ook het 20-jarig jubileum van Henders & Hazel ondersteund met een landelijke mediacampagne.

Media Reverse: "We zijn trots dat we ook deze campagne voor Xooon mochten realiseren. Het is inspirerend om merken op deze manier te ondersteunen in hun groei en merkverhaal. Op naar nog vele jaren van samenwerking en creativiteit."

Credits:
Habufa: Jacqueline Stevens | Habufa: Nicole van Riel | Media Reverse: Kelly de Heij | Ster: Joyce Kolijn | Talpa: Inger Waijers

 

 

www.mediareverse.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse

14-05-2025 | 14:22:57
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.

Cookieless adverteren: hoe bereik je de opt-out doelgroep?

24-04-2025 | 09:06:48
In deze blog legt Media Reverse uit wat cookieless adverteren gericht op consent weigeraars inhoudt en hoe je deze doelgroep dan wél effectief bereikt.

Campagne Media Reverse versterkt merkpositie Rode Kruis

07-04-2025 | 14:38:00
Met drie verschillende spots richt de hulporganisatie zich op thema’s als aardbevingen, vluchtelingen en overstromingen. Het doel is om het Rode Kruis stevig te positioneren als dé partij voor noodhulp.

Media Reverse feliciteert Orange-Sheep met B Corp-certificering

01-04-2025 | 16:15:00
Media Reverse-klant Orange-Sheep, het bedrijf achter de merken Happy Earth en WaterWipes, is officieel B Corp-gecertificeerd.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.