
[Marketing Report TV] Liedewij Hentenaar over Audify
Liedewij Hentenaar, directeur van Audify, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat samen met Florien Mutsaars, Account Director bij Abovo Maxlead, met haar in gesprek.
Liedewij Hentenaar: "Heel veel merken staan op mute. Ze hebben een prachtig logo, mooie vormgeving, maar hoe klink je dan? We hebben onderzocht in hoeverre audio een rol heeft in het opbouwen van merken. Audio speelt een grote rol in het vergroten van de mentale beschikbaarheid. Je hebt je audiologo, daar heb je heel veel specialistische bureau's in zoals amp en airborne. Die vertalen het merk in een geluid. Daar zit een bepaalde consistentie achter, wat betekent dat het altijd iets met je doet. Daarnaast hebben we heel veel ideeën over wat een goede radioreclame/audioreclame is. Ook zijn we begonnen met het lanceren van de audify academy, waarin we zes modules lang praten over alles wat audio kan. Daarin komt de kracht van creatie van audio naar voren. Hoe klinkt je merk en waarom is dat belangrijk?"
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Towel en Abovo Maxlead
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Bart Kokke: Pitchmodel moet eerlijker voor bureaus
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen