
[Marketing Report TV] Bart Meerdink (Beeckestijn Business School); Marketeers kunnen hun bureaus steeds minder goed bijhouden
Bart Meerdink, Managing Partner van Beeckestijn Business School, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek.
Bart Meerdink: "Wat ik veel zie is dat klanten wat minder afhankelijk willen worden van bureaus. Bureaus lopen voorop, daar zitten de experts. En het lijkt wel of klanten dat steeds minder goed kunnen bijhouden. Klanten willen meer kennis en skills in huis gaan halen zodat ze meer ownership hebben over hun eigen data. Maar dan hebben ze vaak toch kennis en skills nodig, waarvoor ze dan onder andere bij Beeckestijn kunnen aankloppen."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Towel en Abovo Maxlead
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Cees Faes: Belgen willen eerst echt kennismaken
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Gepubliceerd door: Saskia van Weert