[Marketing Report Radio] Martijn van Amersfoort over Melkunie

Martijn van Amersfoort is Senior Brand Manager Melkunie bij Arla Foods. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de submerken waar hij verantwoordelijk voor is binnen Melkunie en hoe hij zorgt voor synergie tussen de verschillende merken. 

Martijn van Amersfoort: "Ik moet synergie creëren tussen de submerken van Melkunie. Dat is best moeilijk want merken met een eigen identiteit wil je niet geforceerd onder Melkunie stoppen. Breaker and Proteine hebben een sterke eigen identiteit en zijn ontzettend belangrijk voor de business, maar kunnen ook vanuit die identiteit een specifieke doelgroep aanspreken die we niet perse vanuit Melkunie kunnen bereiken. En die willen we niet kwijtraken. Dus dat is manouvreren en kleine stapjes zetten om er uiteindelijk voor te zorgen dat de merken gaan samenwerken. Dus dat Melkunie dat vertrouwen doorgeeft aan Breaker, maar dat Breaker dat moderne, snelle en energieke doorgeeft aan Melkunie."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 september 2023 terug:

www.arla.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

 

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

Lees ook:

Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen

20-11-2025 | 16:12:00
Samen vertellen zij hoe topsportmentaliteit, mindset en maatwerktrainingen marketingteams helpen om beter te presteren, zonder zichzelf kwijt te raken.

Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie

20-11-2025 | 15:26:00
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien

Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem

20-11-2025 | 15:02:31
Ze spreekt met Bas Vlugt over haar carrière, het ondernemerschap bij INDIE, de samenwerking met Lode Schaeffer, het winnen van PLUS en Vodafone

Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever

20-11-2025 | 12:05:00
In de studio van New Business Radio sprak Bas Vlugt met Joey Boeters, Creative Partner en medeoprichter van Happiness Amsterdam

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.