[Marketing Report Radio] Ingmar Bruinsma over Balzy

Ingmar Bruinsma is co-founder van Balzy. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over het ontstaan van Balzy.

Ingmar Bruinsma: "Onze missie is om mannen het beste gereedschap te geven om hun beste zelf te zijn. Dat beperkt zich niet tot het smeren van crèmes of wassen, maar ook scheren, trimmen en straks misschien zelfs lekker ruiken. De mainstream man gebruikt deo, shampoo, douche-gel (het liefst 3-in-1) en is eigenlijk helemaal niet bezig met de stappen daarna. We zagen dat er voor vrouwen al heel veel aanbod is en dat de vrouwen aangeven dat hun partner te weinig aan die verzorging doet. Maar dat er eigenlijk ook geen merken zijn die daar echt op inspelen."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 september 2023 terug:

www.balzy.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

 

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.