[Marketing Report Radio] Ingmar Bruinsma over Balzy

Ingmar Bruinsma is co-founder van Balzy. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over het ontstaan van Balzy.

Ingmar Bruinsma: "Onze missie is om mannen het beste gereedschap te geven om hun beste zelf te zijn. Dat beperkt zich niet tot het smeren van crèmes of wassen, maar ook scheren, trimmen en straks misschien zelfs lekker ruiken. De mainstream man gebruikt deo, shampoo, douche-gel (het liefst 3-in-1) en is eigenlijk helemaal niet bezig met de stappen daarna. We zagen dat er voor vrouwen al heel veel aanbod is en dat de vrouwen aangeven dat hun partner te weinig aan die verzorging doet. Maar dat er eigenlijk ook geen merken zijn die daar echt op inspelen."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 september 2023 terug:

www.balzy.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

 

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.