[Marketing Report Cannes] Yvette Belt over Alfred International
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Yvette Belt, Managing Director van Alfred International.
Yvette Belt: "Eddy Salfischberger is bezig met het positioneren van Freddy, onderdeel van Alfred. We willen met Freddy echt ander werk gaan creëren. Daar zijn we al een tijd geleden mee gestart, maar dat heeft gewoon een zetje nodig, meer focus. Hoe gaan we vanuit het merk nadenken over relevante zaken die je kan communiceren? Wij zijn als bureau heel goed in 360-graden campagnes, maar wij kunnen nog beter zijn in alle andere vormen die er zijn om je merk te activeren. Om te zorgen dat je relevant aanwezig bent en te laten zien dat je digitaal andere dingen kan doen."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert