[Marketing Report Cannes 2024] Maarten Rooduijn (O2H Creative Solutions): Wij vinden de sweet spot in creatieve buitenreclame
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Maarten Rooduijn, partner en Business Lead bij O2H Creative Solutions, over hun innovatieve aanpak in de buitenreclame en de unieke positie die zij innemen in de markt door creativiteit in de openbare ruimte te bevorderen.
Maarten Rooduijn: "Wij zijn twee jaar geleden O2H Creative Solutions gestart, een creatief productiebureau dat zich volledig richt op creativiteit in de openbare ruimte. We hebben een achtergrond in buitenreclame en werkten lang bij JCDecaux, waar we klanten hielpen creatiever te denken. Onze wens was om iets voor onszelf te beginnen en klanten te inspireren met nieuwe mogelijkheden in de openbare ruimte. We proberen een sweet spot te vinden in deze markt die nog niet echt bestaat. We zijn geen reclamebureau of conceptdenkers, maar we zijn goed in het verkennen van mogelijkheden binnen buitenreclame. Mijn ambitie is dat als je denkt aan buitenreclame en iets creatiefs wilt doen dat buiten de traditionele kaders valt, je bij O2H moet zijn."
Luister het interview hier:
www.o2h.nl
OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!
De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
26-11-2025 | 11:00:34
Vanuit Nederland is alleen Sadira E. Furlow, Global Chief Brand and Comms Officer bij Tony’s Chocolonely, onderdeel van het panel.
17-11-2025 | 12:20:00
De Brand Marketing Academy helpt marketingprofessionals hun strategische en creatieve vaardigheden te verdiepen en verbinding te maken met vakgenoten
13-11-2025 | 11:46:58
Omdat commerciële creativiteit wereldwijd business blijft veranderen, erkennen de Awards in 2026 baanbrekend werk met de Creative Brand Lion
22-09-2025 | 08:45:00
Ja, je leest het goed. Ook jij kunt zitting nemen in de jury van Cannes Lions 2026!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken
10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing
10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen