M2|OC stelt Lars Vink aan als Managing Director
Lars Vink is aan de slag gegaan als Managing Director bij media, performance en e-commercebureau M2|OC. Hij zal zich vooral gaan richten op de tevredenheid en groei van alle klanten, het aansturen en ontwikkelen van de klantenteams en het uitbreiden van het klantenportfolio.
Het MT van M2|OC bestaat verder uit Stéphanie Smit (Specialist Teams & Operations), Michael Bottenheft (Strategy) en Oscar Levi (E-commerce).
Brede achtergrond
Lars Vink komt van Mediabrands, waar hij de afgelopen 8 jaar Head of Clients en Managing Partner (Initiative), Chief Growth Officer (Mediabrands) en Director of Commerce (Reprise) is geweest.
Frank Bitter, CEO van Candid Media & M2|OC: “Lars is door zijn brede achtergrond en sterke persoonlijkheid een enorme aanwinst. Hij kent de werelden van media en digital performance en heeft laten zien dat hij een belangrijke bijdrage kan leveren aan de groei van klanten, mensen en bureaus.”
Lars Vink: 'Ik vind het indrukwekkend om te zien hoever M2|OC al is met de integratie van branding en performance binnen één bureau. Het heeft veel gerenommeerde en trouwe klanten, sterke teams en enorme potentie. Ik heb er dan ook veel zin in om de groeiambities van M2|OC verder vorm te geven.'
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici
Meindert Schut hoofdredacteur Quote
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert