Kris Vervaet verlaat DPG Media

Kris Vervaet heeft besloten aan het einde van het jaar DPG Media te verlaten. Kris was sinds 2018 CEO van DPG Media in België. Hij was mede-architect van de integratie van De Persgroep en Medialaan tot één bedrijf, en later van de samensmelting van DPG Media Nederland en DPG Media België. Daarnaast was hij als COO (Chief Operating Officer) van de groep een belangrijke aanjager van de digitale transitie van de onderneming. Met het vertrek van Kris Vervaet zullen de rollen van CEO België en COO niet opnieuw worden ingevuld.  

Mooi parcours

Erik Roddenhof, CEO DPG Media Group: "Ik wil Kris bedanken voor zijn bijdrage aan de groei van DPG Media. We hebben samen hard gewerkt om het bedrijf te laten worden wat het nu is. Met zeer mooie resultaten tot gevolg. Kris kan met trots terugkijken op een mooi parcours. We hebben samen het bedrijf omgebouwd naar een volledig geïntegreerde onderneming waarin de landsgrenzen steeds minder van belang zijn."

Kris Vervaet: "Het waren vijf mooie jaren waarin we één bedrijf zijn geworden. We hebben onze organisatie en onze producten stevig getransformeerd om in te spelen op de digitale behoeftes van consument en adverteerder. Het was een hele eer om met zoveel talent samen te werken en met hen het verschil te maken in de markt. Ik wil dan ook iedereen van harte bedanken voor het geweldig avontuur dat we samen beleefd hebben."

www.dpgmedia.nl
www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Toyota bewijst betrokkenheid met maatschappelijke miniserie

08-08-2025 | 14:13:00
In samenwerking met StudioM en DPG Media bracht Toyota deze maatschappelijke missie tot leven met de videoserie ''Weg met Beperkingen''.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Creative Developer

08-08-2025 | 11:12:00
DPG Media is per direct op zoek naar Creative Developer - Rotterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Expert Lezersengagement

08-08-2025 | 10:56:00
DPG Media is per direct op zoek naar Expert Lezersengagement (Homepage, Nieuwsbrief & Push)

RTL Nederland in H1, 2025: omzetstijging en resultaatdaling

08-08-2025 | 10:15:00
In het eerste half jaar van 2025 heeft RTL Nederland een omzet van 307 miljoen euro behaald, een stijging van 2 procent, vooral dankzij de resultaten van streamingdienst Videoland. De aangepaste ebita daalde met 5 procent naar 78 miljoen

Meta stopt politieke advertenties: Impact op lokale media

06-08-2025 | 11:29:00
Roger Verdurmen & Anniek Swillens bespreken de Europese verordening TTPA en de impact op media en adverteerders.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.