Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

Jos Govaart geeft voortaan naast Brand Potential Benelux ook leiding aan de Nederlandse tak van Modern Citizens. De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden en disciplines dichter bij elkaar te brengen.

Modern Citizens is binnen Candid het bureau voor advertising en merkcommunicatie. Samen met Stroom (media & performance) en Brand Potential (strategie, PR en design) vormt het één van de pijlers van het Candid-platform. Door de leiding van Govaart te verbreden, wil Candid in Nederland een creatieve organisatie neerzetten met een duidelijke visie op merkenbouw en moderne creatie.

Jos Govaart: "De grenzen tussen disciplines vervagen, maar de behoefte aan specialisten blijft. Klanten zoeken geen ingewikkelde structuren, maar resultaat. Modern Citizens moet hét bureau zijn voor advertising en merkcommunicatie in een digitale wereld. Of het nu gaat om earned media, paid content of creatieve campagnes: het vertrekpunt moet altijd het merk én het publiek zijn. Door nauwer samen te werken met Brand Potential en ook onze collega’s bij STROOM maken we die belofte waar."

Samenwerking binnen Candid

De Nederlandse mediatak Stroom blijft onder leiding van Auke Boersma. Zowel Auke Boersma als Jos Govaart rapporteren rechtstreeks aan CEO Rudiger Wanck.

Rudiger Wanck: "We geloven in focus én samenwerking. Door managementlagen te verminderen, ontstaat meer ruimte voor snelheid, verbinding en vakmanschap. Daar profiteren klanten direct van."

Met deze stap zet Candid een volgende stap in de samenwerking tussen Modern Citizens en Brand Potential in Nederland, waarbij het versterken van synergie tussen expertises centraal staat..

www.moderncitizens.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Intertoys en Modern Citizens lanceren speelse dino-campagne

02-06-2025 | 11:48:34
Intertoys en Modern Citizens bundelen hun krachten voor een campagne rondom het speelgoed uit de Jurassic World Rebirth-lijn.

Agency at Night Rotterdam 2025!

19-05-2025 | 15:46:00
Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night. Wat een feest!

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.