Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

Jos Govaart geeft voortaan naast Brand Potential Benelux ook leiding aan de Nederlandse tak van Modern Citizens. De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden en disciplines dichter bij elkaar te brengen.

Modern Citizens is binnen Candid het bureau voor advertising en merkcommunicatie. Samen met Stroom (media & performance) en Brand Potential (strategie, PR en design) vormt het één van de pijlers van het Candid-platform. Door de leiding van Govaart te verbreden, wil Candid in Nederland een creatieve organisatie neerzetten met een duidelijke visie op merkenbouw en moderne creatie.

Jos Govaart: "De grenzen tussen disciplines vervagen, maar de behoefte aan specialisten blijft. Klanten zoeken geen ingewikkelde structuren, maar resultaat. Modern Citizens moet hét bureau zijn voor advertising en merkcommunicatie in een digitale wereld. Of het nu gaat om earned media, paid content of creatieve campagnes: het vertrekpunt moet altijd het merk én het publiek zijn. Door nauwer samen te werken met Brand Potential en ook onze collega’s bij STROOM maken we die belofte waar."

Samenwerking binnen Candid

De Nederlandse mediatak Stroom blijft onder leiding van Auke Boersma. Zowel Auke Boersma als Jos Govaart rapporteren rechtstreeks aan CEO Rudiger Wanck.

Rudiger Wanck: "We geloven in focus én samenwerking. Door managementlagen te verminderen, ontstaat meer ruimte voor snelheid, verbinding en vakmanschap. Daar profiteren klanten direct van."

Met deze stap zet Candid een volgende stap in de samenwerking tussen Modern Citizens en Brand Potential in Nederland, waarbij het versterken van synergie tussen expertises centraal staat..

www.moderncitizens.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Figo Pet kiest Modern Citizens voor socialstrategie

24-11-2025 | 11:33:19
Het bureau ontwikkelt een always-on strategie met korte videoformats die merkbekendheid en consideration voor dierenverzekeringen moeten vergroten.

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Intertoys en Modern Citizens lanceren speelse dino-campagne

02-06-2025 | 11:48:34
Intertoys en Modern Citizens bundelen hun krachten voor een campagne rondom het speelgoed uit de Jurassic World Rebirth-lijn.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.