Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2024 geopend

Op 27 juni 2024 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS). De EMAS is een kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer. 

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot inzichten die niet zomaar verkrijgbaar zijn door even te Googelen of op openbare platformen. Alle content is one-of-a-kind en van onschatbare waarde voor jouw bedrijfspraktijk. Topics die onder meer aan bod komen: De toekomst van marketing automation,(generative) AI, deliverability, security, cookieless, leadgeneratie, databasegroei, design, creatie en copy, legal en privacy, analytics, tooling, de rol van de (e-mail)marketeer van de toekomst, en nog veel meer. De line-up van de EMAS wordt op dit moment nog samengesteld. Sprekers volgen binnenkort.

Inschrijving EMAS Awards 2024 geopend

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. De inschrijving hiervoor is geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in drie categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent. De uitreiking vindt plaats tijdens de EMAS op 27 juni in de Kromhouthal in Circa Amsterdam.

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue). 

Voor de bureaus: De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een nader te bepalen opdrachtgever. De inschrijving hiervoor opent binnenkort.

Early-bird tickets zijn nu verkrijgbaar (tot en met 17 maart).

www.emas.nu

www.ddma.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.