Inschrijving DDMA Customer Data Awards geopend

De DDMA Customer Data Awards 2025 zijn open voor inzendingen. Organisaties kunnen tot en met 18 september een case indienen in de categorieën Data Transformation of Data Innovation. De prijzen worden uitgereikt tijdens DDMA NEXT op 27 november in Hotel Arena in Amsterdam.

De awards zijn bedoeld voor organisaties die klantdata succesvol inzetten om klantgerichtheid, efficiëntie of groei te realiseren. Vorig jaar vielen onder andere Rituals, Rabobank en HEMA in de prijzen.

Twee categorieën: transformatie en innovatie

De Data Transformation Award richt zich op organisaties die klantdata structureel inzetten binnen verschillende afdelingen, zoals marketing, IT, legal en sales. De Data Innovation Award is bedoeld voor toepassingen van klantdata binnen specifieke onderdelen van de organisatie, zoals een kanaal, product of proces.

Judith Oude Sogtoen, directeur DDMA: “Met de DDMA Customer Data Awards zetten we organisaties in de spotlights die écht stappen zetten met klantdata. Of het nu gaat om slimme innovaties of grootschalige transformaties: deze awards vieren de impact van data op klantgericht werken.”

Presentatiecases tijdens Digital Talk en prijsuitreiking op DDMA NEXT

Het awardtraject bestaat uit twee momenten. Op 11 november presenteren de genomineerden hun case tijdens het online event DDMA Digital Talk. De uiteindelijke winnaars worden op 27 november bekendgemaakt tijdens het congres DDMA NEXT in Amsterdam.

Deelnemers ontvangen niet alleen erkenning, maar profiteren ook van feedback van de jury, media-aandacht en benchmarkingmogelijkheden. 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Influencerregels.com vernieuwt e-learning

22-04-2025 | 12:17:13
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.

Transparante informatievoorziening delen loont

20-02-2025 | 13:49:00
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data

Inschrijving DDMA EMAS Awards 2025 geopend 

06-02-2025 | 11:17:03
De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn geopend. Deze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 26 juni 2025

Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner 

18-12-2024 | 12:51:00
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen

VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI

12-12-2024 | 11:11:00
Deze gids, ontwikkeld als een levende leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.