
Influencers of Sports en TEN ontwikkelen Canal Digitaal-campagne omtrent voetbalklassieker
Influencers of Sports en TEN content agency hebben een campagne voor Canal Digitaal ontwikkeld omtrent de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax. Alle abonnees van Canal Digitaal met ESPN 1 in hun pakket kunnen deze wedstrijd live kijken. Na de eerdere samenwerking voor de winterstop met voetbaliconen Sjaak Swart en Björn van der Doelen, komt er een tegengeluid vanuit de hoek van Feyenoord. Assistent-trainer van Feyenoord, John de Wolf, neemt Sjaak Swart op humoristische wijze in de maling. Zo wordt de rivaliteit tussen de clubs respectvol voelbaar gemaakt.
Het idee van de video komt van Influencers of Sports waarbij TEN content agency tekende voor de productie van de video. De bedoeling is dat met de humoristische video de Canal Dgiitaal tv app onder de aandacht wordt gebracht.
Klassieker
De wedstrijd Feyenoord-Ajax is zondag 22 januari om 14:30 uur live op ESPN 2 te zien die in het TV Compleet pakket te zien is voor abonnees met de tv App of IPTV van Canal Digitaal. Ook satellietabonnees met een ESPN Compleet pakket kunnen de wedstrijd zien. Overigens brengen concurrenten als KPN, VodafoneZiggo en Odido ESPN 2 ook alleen voor ESPN Compleet-abonnees.
Canal Digitaal is via Canal+ Luxembourg onderdeel van Vivendi (Canal+ Group).
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie
Gepubliceerd door: David de Jong