Influencers of Sports en TEN ontwikkelen Canal Digitaal-campagne omtrent voetbalklassieker

Influencers of Sports en TEN content agency hebben een campagne voor Canal Digitaal ontwikkeld omtrent de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax. Alle abonnees van Canal Digitaal met ESPN 1 in hun pakket kunnen deze wedstrijd live kijken. Na de eerdere samenwerking voor de winterstop met voetbaliconen Sjaak Swart en Björn van der Doelen, komt er een tegengeluid vanuit de hoek van Feyenoord. Assistent-trainer van Feyenoord, John de Wolf, neemt Sjaak Swart op humoristische wijze in de maling. Zo wordt de rivaliteit tussen de clubs respectvol voelbaar gemaakt.

Het idee van de video komt van Influencers of Sports waarbij TEN content agency tekende voor de productie van de video. De bedoeling is dat met de humoristische video de Canal Dgiitaal tv app onder de aandacht wordt gebracht.

Klassieker

De wedstrijd Feyenoord-Ajax is zondag 22 januari om 14:30 uur live op ESPN 2 te zien die in het TV Compleet pakket te zien is voor abonnees met de tv App of IPTV van Canal Digitaal. Ook satellietabonnees met een ESPN Compleet pakket kunnen de wedstrijd zien. Overigens brengen concurrenten als KPN, VodafoneZiggo en Odido ESPN 2 ook alleen voor ESPN Compleet-abonnees.

Canal Digitaal is via Canal+ Luxembourg onderdeel van Vivendi (Canal+ Group).

www.canaldigitaal.nl

www.influencersofsports.com

www.tencontentagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start

07-07-2025 | 11:27:00
Slachtofferhulp Nederland is gestart met een wervingscampagne. De organisatie wil met het initiatief meer vrijwilligers en betaalde krachten aantrekken

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:04
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Hans Bauman: Gouden Accent bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden SAN Accent met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.