Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit

Jumbo luidt de zomer in met de landelijke campagne Proef de Zomer, ontwikkeld door reclamebureau Hotel L’Amour. In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie. Zijn single Tranquilo is de soundtrack van alle uitingen.

Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne voor Jumbo

De campagne brengt het Nederlandse zomergevoel in beeld: barbecue, lange avonden en samenzijn met vrienden en familie. In de commercial worden Frank en Maike uitgenodigd voor een tuinfeest bij Jan Smit. In plaats van een glamoureus evenement treffen zij een ontspannen setting, waar Jan zelf achter de barbecue staat en zomerse gerechten serveert.

Tranquilo als rode draad in Proef de Zomer

Martijn van Marle, van Creative Director en Founder Hotel L'Amour: "Jan en zijn nummer passen goed bij Jumbo: gezellig, vol humor en ongedwongen. Precies het zomerse gevoel dat we met deze campagne willen oproepen."

Kans op tuinconcert met Jan Smit bij landelijke campagne

Klanten maken tijdens de campagne kans op een exclusief tuinconcert van Jan Smit in eigen tuin, verzorgd door Jumbo met zomerse hapjes en een compleet BBQ-assortiment. De campagne is vanaf 8 juli zichtbaar via televisie, radio, online, social media en in de winkels. Informatie over deelname aan de actie is te vinden op een speciale actiepagina.

Credits:

Productie: SuperEasterfeather | Regie: Sven Super | Producer: Arjan Oosterveer en Chantal Bartels | D.O.P: Ruzbeh Babol | Offline Montage: Marc Bechtold | Post Productie: De Grot | Sound Design: Public Audio | Muziek: Tom Tukker

www.hotellamour.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Jorieke de Vries weg bij Jumbo - René Repko opvolger

09-07-2025 | 20:19:00
Jorieke de Vries verlaat per 1 augustus 2025 supermarktketen Jumbo. Haar vertrek volgt enkele maanden na de aanstelling van Tom Heidman als interim-CEO

Deze commercials maken kans op Gouden Loeki

06-05-2025 | 09:42:00
De tien commercials die kans maken op de Ster Gouden Loeki over het eerste kwartaal van 2025 zijn bekendgemaakt.

Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024

28-04-2025 | 07:00:00
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld

Longlisten SAN ABC Accenten 2024

27-03-2025 | 09:59:00
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.