
Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit
Jumbo luidt de zomer in met de landelijke campagne Proef de Zomer, ontwikkeld door reclamebureau Hotel L’Amour. In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie. Zijn single Tranquilo is de soundtrack van alle uitingen.
Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne voor Jumbo
De campagne brengt het Nederlandse zomergevoel in beeld: barbecue, lange avonden en samenzijn met vrienden en familie. In de commercial worden Frank en Maike uitgenodigd voor een tuinfeest bij Jan Smit. In plaats van een glamoureus evenement treffen zij een ontspannen setting, waar Jan zelf achter de barbecue staat en zomerse gerechten serveert.
Tranquilo als rode draad in Proef de Zomer
Martijn van Marle, van Creative Director en Founder Hotel L'Amour: "Jan en zijn nummer passen goed bij Jumbo: gezellig, vol humor en ongedwongen. Precies het zomerse gevoel dat we met deze campagne willen oproepen."
Kans op tuinconcert met Jan Smit bij landelijke campagne
Klanten maken tijdens de campagne kans op een exclusief tuinconcert van Jan Smit in eigen tuin, verzorgd door Jumbo met zomerse hapjes en een compleet BBQ-assortiment. De campagne is vanaf 8 juli zichtbaar via televisie, radio, online, social media en in de winkels. Informatie over deelname aan de actie is te vinden op een speciale actiepagina.
Credits:
Productie: SuperEasterfeather | Regie: Sven Super | Producer: Arjan Oosterveer en Chantal Bartels | D.O.P: Ruzbeh Babol | Offline Montage: Marc Bechtold | Post Productie: De Grot | Sound Design: Public Audio | Muziek: Tom Tukker
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
Bas Verheijen (HEMA) over de Gouden Loeki 2024
HEMA/Hotel L’Amour wint Gouden Loeki
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen