HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

HappyLife PR en activatiebureau Megawatt werken samen aan een landelijke campagne voor cosmeticamerk essence. Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Bezoekers kunnen make-up uitproberen, prijzen winnen en op de foto met de reuze Juicy Bomb, het bekende lipproduct van het merk. De kick-off vond plaats op festival Smèrrig in ’s Hertogenbosch. Daarna volgen locaties in Utrecht, Maastricht en Bloemendaal, met de afsluiting tijdens het Tina Festival op 20 en 21 september.

Instagrammable activatie

Manon van den Hoek, Agency Director bij HappyLife PR: "We zijn trotse PR-partner van essence in Nederland, al ruim 15 jaar. Het merk staat voor fun, inclusiviteit en kwalitatieve make-up voor de beste prijs. Megawatt weet de merkwaarden van essence perfect te vertalen naar een beleving die de essence doelgroep in het roze hart raakt. We vullen de activatie aan met inzet van influencers, die de Gloss & Glam vibes nog verder versterken op de socials. Een geïntegreerde campagne om essence dichterbij haar fans te brengen."

Community centraal

Richard Gravemaker, Account Director bij Megawatt: "essence heeft een sterke binding met haar community van vooral jonge fans, dus voor ons was het belangrijk een activatie te ontwikkelen waar je het merk van dichtbij op een Instagrammable manier kan beleven. We hebben samen met HappyLife alles op alles gezet om een interactieve setting te creëren die de merkwaarden van essence ademt, op high traffic locaties midden in de doelgroep."

www.megawatt.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.