
GoSpooky opnieuw in de prijzen bij de 14e Lovie Awards
De winnaars van de 14e editie van de Lovie Awards, Europa’s meest prestigieuze prijs voor internetprestaties op het gebied van business, cultuur en technologie, zijn bekendgemaakt.
GoSpooky, het creatieve bureau dat gespecialiseerd is in social media en digitale ervaringen, ontving dit jaar opnieuw zeven Lovie Awards voor campagnes met merken als Zeeman, JBL, Barbie en Amazon Prime Video. Vooral het werk van GoSpooky op het platform Roblox viel bijzonder in de smaak bij de International Academy of Digital Arts & Sciences (IADAS).
Prijzenoverzicht GoSpooky
- JBL - Roblox: Bronze Lovie en People's Lovie Winner in de categorie Marketing, Advertising & PR: Best Multimedia Storytelling
- Zeeman - Roblox: Bronze Lovie en People's Lovie Winner in Social: Best Social Campaign
- Amazon Prime Video - Hardcore Never Dies: Bronze Lovie Winner in Social: Best Community or Fan Engagement
- Zeeman - Roblox: Bronze Lovie Winner in Social: Events & Livestream
- Barbie is Bronze Lovie Winner in Apps, Platforms & Software: Best Use of Augmented Reality
Liam Tjoa, Founder van GoSpooky: “De erkenning van zeven Lovie Awards op het hoogste internationale niveau is een fantastische bevestiging van het harde werken en de creativiteit van ons team. We zijn enorm trots op onze samenwerkingen met toonaangevende merken en blijven gedreven om samen impact te maken en de grenzen van social te verleggen.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers
GoSpooky en Etos lanceren VR-experience
DEPT, GoSpooky en Dentsu Creative winnaars TikTok Ad Awards 2024
Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert