
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
GoSpooky en Etos hebben samen een actie opgezet om het bereiken van honderdduizend Instagramvolgers door Etos te vieren. De drogisterijketen schenkt honderdduizend luiers aan Voedselbanken Nederland. Hiermee willen beide partijen gezinnen ondersteunen die het financieel zwaar hebben. Het gezicht van Etos op social media, Jeanet, overhandigde de donatie persoonlijk bij Voedselbanken Nederland.
Luiers voor gezinnen via Voedselbanken Nederland
De luiers worden verspreid via de landelijke organisatie en ruim 180 lokale voedselbanken. Paul van Berkel, vicevoorzitter van Voedselbanken Nederland: "We zijn enorm dankbaar voor deze donatie. Luiers behoren tot veel gevraagde producten en kunnen we vrijwel nooit aanbieden. We gaan met deze duizenden luiers dan ook veel jonge ouders enorm blij maken."
Petra Bremer, directeur marketing bij Etos: "De mijlpaal van honderdduizend volgers is niet alleen een reden om trots te zijn op onze betrokken community, maar ook een kans om iets te betekenen voor ouders die dat hard nodig hebben."
GoSpooky betrokken bij concept en uitvoering
Eva Verweij, Client Lead bij GoSpooky: "Bij GoSpooky en Etos geloven we in de kracht van community, zowel online als in real life. Met deze actie voegen we daad bij het woord."
De keuze voor luiers sluit aan bij de vraag vanuit de voedselbanken. Etos benadrukt dat alle ouders toegang zouden moeten hebben tot deze basisbehoefte. Met de schenking wil de keten dat statement kracht bijzetten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers
GoSpooky en Etos lanceren VR-experience
GoSpooky opnieuw in de prijzen bij de 14e Lovie Awards
DEPT, GoSpooky en Dentsu Creative winnaars TikTok Ad Awards 2024
Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert