GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

GoSpooky en Etos hebben samen een actie opgezet om het bereiken van honderdduizend Instagramvolgers door Etos te vieren. De drogisterijketen schenkt honderdduizend luiers aan Voedselbanken Nederland. Hiermee willen beide partijen gezinnen ondersteunen die het financieel zwaar hebben. Het gezicht van Etos op social media, Jeanet, overhandigde de donatie persoonlijk bij Voedselbanken Nederland.

Luiers voor gezinnen via Voedselbanken Nederland

De luiers worden verspreid via de landelijke organisatie en ruim 180 lokale voedselbanken. Paul van Berkel, vicevoorzitter van Voedselbanken Nederland: "We zijn enorm dankbaar voor deze donatie. Luiers behoren tot veel gevraagde producten en kunnen we vrijwel nooit aanbieden. We gaan met deze duizenden luiers dan ook veel jonge ouders enorm blij maken."

Petra Bremer, directeur marketing bij Etos: "De mijlpaal van honderdduizend volgers is niet alleen een reden om trots te zijn op onze betrokken community, maar ook een kans om iets te betekenen voor ouders die dat hard nodig hebben."

GoSpooky betrokken bij concept en uitvoering

Eva Verweij, Client Lead bij GoSpooky: "Bij GoSpooky en Etos geloven we in de kracht van community, zowel online als in real life. Met deze actie voegen we daad bij het woord."

De keuze voor luiers sluit aan bij de vraag vanuit de voedselbanken. Etos benadrukt dat alle ouders toegang zouden moeten hebben tot deze basisbehoefte. Met de schenking wil de keten dat statement kracht bijzetten.

www.gospooky.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ICMA 2025 - Andrélon Iftar

15-09-2025 | 12:09:00
Tijdens Ramadan lanceerde Andrélon samen met GoSpooky “Andrélon Iftar”, waarbij haarverzorging opnieuw werd gepositioneerd als self-care en identiteit

ICMA 2025 - The Gluta Glow Up

15-09-2025 | 11:55:00
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten

ICMA 2025 - Andrélon - Haarkriebelen

15-09-2025 | 11:12:00
We maakten gebruik van een cultureel moment, Koningsdag, op een gedurfde, brutale en glamoureuze manier die perfect aansluit bij Andrélon's socialstrategie.

ICMA 2025 - Etos - Beauty in Real Time

15-09-2025 | 10:57:00
We brachten Etos live in de feeds van hun doelgroep met “Beauty in Real Time”, een reeks interactieve livestreams die kijkers niet alleen producten liet ontdekken, maar ze er ook actief bij betrok.

ICMA 2025 - Zeeman: In 't Mandje

11-09-2025 | 16:53:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Zeeman: In 't Mandje
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.